Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-25@00:18:11 GMT

ترور «خاشقجی» توسط مسئولان سعودی صورت گرفته است

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۳۴۹۱

ترور «خاشقجی» توسط مسئولان سعودی صورت گرفته است

«اگنس کالامارد» گزارشگر ویژه سازمان ملل در زمینه اعدام‌های بدون محاکمه تاکید کرد که گزارش خود را در خصوص نتایج تحقیقاتش در زمینه پرونده ترور جمال خاشقجی منتقد سعودی طی امروز ارائه خواهد داد.

وی در ادامه افزود: این یک جنایت وحشیانه به شمار می‌رود که از قبل برای آن برنامه ریزی شده و توسط مسئولان سعودی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر کالامارد اعلام کرده بود که مقامات سعودی با سفر وی به این کشور برای انجام تحقیقات در خصوص ترور خاشقجی موافقت نکرده اند.

وی اعلام کرده بود که ریاض در روند تحقیقات سنگ اندازی می‌کند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سازمان ملل قتل خاشقچی جمال خاشقچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۳۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی درباره  دور دوم انتخابات مجلس گفت: دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ماه جاری و در ۲۲ حوزه برگزار می‌شود. از این ۲۲ حوزه در ۸ حوزه که شامل تهران هم می‌شود انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد.

وزیر کشور در خصوص آموزش‌های مورد نظر به مردم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی، گفت: آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی، داده خواهد شد. ضمن آنکه در دوره قبل که در چند حوزه انتخابات را الکترونیکی برگزار کردیم بسیار موفقیت آمیز بود.

وی در خصوص تبلیغات داوطلبان اظهار کرد: تبلیغات نمایندگان از یک هفته قبل از روز شروع اخذ رای ( ۲۱ اردیبهشت ) انجام خواهد شد.

وحیدی همچنین درباره اجرای طرح نور عفاف و حجاب با بیان اینکه عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی مذهی و سنتی ماست، گفت: غالب بانوان عفاف و حجاب را رعایت می کنند و خود را متعهد می دانند. تعداد اندکی هستند که رعایت نمی کنند که عده قابل توجهی با اندک تذکری رعایت می کنند، در میان آنها افرادی که در برابر قانون مقاومت می کنند، انگشت شمار هستند.

وی افزود: فراجا در چارچوب های قانونی خود را موظف به رعایت قوانین می داند. به فراجا گفته شده که بین کسی که اغفال و اهمال دارد با کسی که ساختار شکنی می کند فرق بگذارند، اساس این است که با تذکر اصلاح شوند.

وحیدی ادامه داد: اجرای طرح نور جزو وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قضایی است این کار به عنوان ضابط قوه است و اگر مشکلی باشد باید به قوه قضاییه ارجاع شود.

دیگر خبرها

  • ثبت صادرات ۶ میلیارد دلاری در خوزستان
  • بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • واکنش کنعانی به بازداشت و سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • برخورد با مراکز غیرمجاز سقط جنین به‌صورت جدی دنبال می‌شود
  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • برخی ساختارها در حوزه جوانی جمعیت رفع شود
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند
  • طرح نهضت ملی مسکن در بندر ریگ در حال اجرا است