Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان از پرداخت بیش از 212 میلیارد تومان از وجه گندمکاران استان خبر داد.به گزارش بلاغ، مختار مهاجر در جمع مدیران شهرستان گرگان اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون بیش از 212 میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران استان گلستان پرداخت شده است و مابقی مطالبات نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیش از 50 درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شده است، تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون 85 درصد از وجه کلزاکاران استان گلستان پرداخت شده است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان در خصوص ادوات کشاورزی استان گلستان ابراز کرد: خوشبختانه طی چندسال گذشته تاکنون به حداقل افت کمباین رسیدیم که می‌طلبد کشاورزان در برداشت محصولات کشاورزی تعجیل نکنند به عنوان مثال زمان برداشت محصول گندم در سال جاری 45 روز در نظر گرفته شد ولی اکنون طی مدت 20 روز شاهد برداشت محصولات گندم در استان بودیم.

مهاجر خاطرنشان کرد: زارعان باید سرعت کمباین‌ها را در اراضی کشاورزی مدیریت کنند تا شاهد ریزش و افت محصولات کشاورزی نباشیم.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۳۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۷ همتی برای ماه فروردین دارویار

فرشته میرزازاده گفت: این مبلغ برای پرداخت فروردین ماه صادر شده تا پس از ارسال اسناد بیمه به سازمان هدفمندی یارانه ها، بخشی از مطالبات داروخانه‌ها بابت دارویار و شیر خشک یارانه‌ای پرداخت شود

وی همچنین گفت: در بخش بستری نیز مطالبات بیمارستان‌ها برای حدود ۴۵ روز پرداخت خواهد شد.

 میرزا زاده در پایان خاطر نشان کرد: از تیر ماه سال ۱۴۰۱ تا کنون که این طرح عملیاتی گردید پرداخت از جیب را ثابت نگه داشته ایم قصدمان هم این است که از طریق پرداخت مابه التفاوت اجرای این طرح را مستمر نماییم.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • تخصیص جایزه گندم به کجا رسید؟
  • آغاز کشت پنبه در استان گلستان / کشاورزان به توصیه کارشناسان جهاد کشاورزی توجه کنند
  • پیش‌بینی برداشت ۳۳۰ هزار تن گندم در کرمانشاه
  • پیش‌بینی تولید ۳۳۰ هزار تن گندم در شهرستان کرمانشاه
  • خرید محصولات پاییزه در خوزستان از ۵۳۶ هزار تن گذشت
  • بیش از ۵۳۰ هزار تن محصولات پاییزه در خوزستان خریداری شد
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر نفتگاز کشاورزی استان کردستان
  • تکمیل کننده جشن شکرگزاری گندم پرداخت زکات است
  • خرید تضمینی گندم به ۳۳۰ هزار تن رسید
  • تخصیص ۷ همتی برای ماه فروردین دارویار