Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالهادی الحداد دروازه بان پیشین تیم الاهلی عربستان درباره سرمربی جدید این تیم گفت: برانکو یک مربی با تجربه بالا در دنیای فوتبال است و شناخت کامل و گسترده ای از فوتبال عربستان و آسیا دارد.

دروازه بان پیشین الاهلی با بیان اینکه برانکو شخصیت متمایز و برجسته ای دارد، تصریح کرد: در حال حاضر الاهلی از یک سرگردانی رها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم طی سه سال گذشته روی نیمکت خود ثبات نداشت.

دروازه بان پیشین الاهلی در پایان از هواداران و تماشاگران این تیم خواست آستانه تحمل خود را بالا ببرند به برانکو فرصت بدهند تا تیم قدرتمندی را آماده کند بخصوص که این تیم در ترکیب خود به یک بازی ساز، دو مدافع خارجی و چند بازیکن عربستانی در خط دفاعی نیاز دارد.

کد خبر 4644841

منبع: مهر

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ الاهلی عربستان تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۳۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیب بیرانوند در یک‌قدمی ثبت رکوردی تاریخی

نکته جالب توجه در این بازی بسته نگه داشتن شدن دروازه سرخ‌پوشان در حضور امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان این تیم است، آن هم در شرایطی که این سنگربان در این فصل در سه بازی به عنوان جانشین علیرضا بیرانوند در قفس توری قرمزها قرار گرفته و در هر سه بازی موفق به ثبت کلین شیت شده است.

سنگربان ۲۲ ساله پرسپولیس حالا در آستانه یک رکورد شکنی تاریخی نیز قرار دارد. وی حالا در بازی با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر این فرصت را دارد تا با بسته نگه داشتن دروازه خود در این دیدار تبدیل به نخستین دروازه‌بان تاریخ لیگ برتر شود که در چهار بازی نخست خود در این رقابت‌ها دروازه خود را بسته نگه داشته و از این حیث رفیعی می‌تواند صاحب یک رکورد جالب توجه شود.

دیگر خبرها

  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • صندلی مورایس روی نیمکت سپاهان لرزان است
  • ببینید | تعبیر جالب فرمانده انگلیسی از گستردگی حملات ایران؛ بزرگترین حمله پهپادی تاریخ!
  • رقیب بیرانوند در یک‌قدمی ثبت رکوردی تاریخی
  • هت‌تریک هجومی عبدی برای گلزنی به ذوب آهن
  • کنعانی‌زادگان به دنبال عنوان گلزن‌ترین مدافع لیگ
  • ماجرای اخراج مترجم اوسمار برابر ملوان
  • واکنش جالب ستاره هالیوود به صعود تیمش
  • حرفهای جالب گلری که تراکتور را ناکام گذاشت
  • حمایت جالب حریف رئال از کاپیتان نیمکت‌نشین (عکس)‏