Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- به نظر مي رسد باشگاه پاري سن ژرمن مشکلي با فروش نيمار، ستاره برزيلي خود در تابستان امسال ندارد اما آنها پيشنهادي کمتر از 220 ميليون يورو را براي جدايي اين بازيکن 27 ساله قبول نخواهند کرد.
به گزارش آريا، نشريه مارکا در گزارشي مدعي شد ممکن است با ورود کاسميرو به اين معامله، شرايط براي انتقال نيمار به رئال مادريد تسهيل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مديران پاري سن ژرمن مدت هاست به دنبال يافتن جانشيني براي تياگو موتا هستند و انتقال کاسميرو به پاريس مي تواند کليد نهايي شدن پروژه حضور نيمار در رئال مادريد باشد. زين الدين زيدان قصد دارد رئال مادريدي متحول شده را براي فصل بعد راهي ميدان کند و به نظر مي رسد نقش کاسميرو در اين ميان همانند گذشته پررنگ نيست و احتمال جدايي وي وجود دارد. همچنين با انتقال احتمالي پل پوگبا به برنابئو، شرايط براي کاسميرو در مسير قرار گرفتن در ترکيب ثابت رئال مادريد دشوارتر خواهد شد و پاري سن ژرمن مي تواند مقصد مناسبي براي اين هافبک برزيلي باشد. البته کاسميرو در حال حاضر از حضور در مادريد رضايت دارد اما احتمال انتقال او به پاري سن ژرمن کم نيست و شايد اين ستاره برزيلي فصل بعد در پاريس توپ بزند تا اينگونه شرايط انتقال نيمار به برنابئو نيز فراهم شود.
پاري سن ژرمن مي داند که 3 تيم بزرگ اروپايي آماده مذاکره بر سر نيمار هستند. تيم فرانسوي تغيير نظر داده و حالا آماده است پيشنهادات دريافتي را بررسي کند. نيمار ديگر گزينه غيرقابل فروش نيست. سران پاري سن ژرمن طي هفته اخير تصميم گرفته اند که به پيشنهادات دريافتي براي ستاره برزيلي گوش کنند و در صورت دريافت پيشنهاد مناسب، مشکلي با فروش نيمار نخواهند داشت. به گزارش ژولين لورن، خبرنگار نزديک به باشگاه پاري سن ژرمن، منابع باشگاه به ESPN گفته اند که مالک تيم مشکلي با مذاکره بر سر نيمار ندارد اما تا اين لحظه هنوز پيشنهادي رسمي به وي نرسيده است. نيمار مي تواند بعد از 2 فصل و بعد از انتقال 222 ميليون يورويي، راهي تيم ديگري شود. عوامل باشگاه پاري سن ژرمن مي گويند ناصر الخليفي از طريق پيني زهاوي مطلع شده است که مي تواند انتظار داشته باشد سه باشگاه بارسلونا، رئال مادريد و منچستريونايتد براي خريد نيمار وارد مذاکره شوند.
در داخل بارسلونا بر اين باور هستند که بازگشت نيمار، عملي اما آسان نيست. همان طور که چند هفته قبل در طرفداري خوانديد، ليونل مسي شخصا از سران بارسلونا خواسته که نيمار را به تيم بازگردانند. رئال مادريد به راحتي عقب نخواهد نشست و در حال بررسي وضعيت است. از طرفي نام منچستريونايتد هم به ليست اضافه شده که پتانسيل اقدام براي نيمار را دارد. پاري سن ژرمن تغيير سياست داده است، آنها نمي خواهند سوپراستارها را به راحتي تحمل کنند.
در مورد بارسلونا، بزرگترين پيچيدگي مسئله توافق سران اين تيم با آنتوان گريزمان است که از همين حالا به صورت رسمي از اتلتيکو مادريد جدا شده است. گريزمان قرار است راهي بارسلونا شود اما پيش آمدن فرصت بازگشت نيمار، مديران بارسلونا را با تصميم هاي سختي مواجه کرده است. نشريه نه چندان معتبر الموندو ساعتي قبل گفت که اين احتمال وجود دارد بارسلونا گريزمان را به عنوان بخشي از توافق به پاريس بفرستد. چيزي که بديهي به نظر مي رسد، جدايي نيمار از پاري سن ژرمن ديگر غير ممکن نيست. اين تيم در صورت دريافت پيشنهاد مناسب، آن را بررسي خواهد کرد. بعد از جذب ادن هازارد، حالا تمام تمرکز فلورنتينو پرز روي خريد پل پوگبا و نيمار خواهد بود و ورود اين دو ستاره مي تواند تابستان رئال مادريد را تبديل به گرانقيمت ترين فصل تابستاني يک تيم در تاريخ فوتبال کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رئال مادريد بارسلونا منچستريونايتد نيمار پاري سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۳۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل فرمین لوپز به رئال مادرید (رئال مادرید 1-2 بارسلونا)

فرمین لوپز گل دوم بارسلونا را به ثمر رساند.

دانلود (1.4MB)

دیگر خبرها

  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • فیلم/ خلاصه دیدار رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • گل جود بلینگام به بارسلونا در دقیقه 91 (رئال مادرید 3-2 بارسلونا)
  • گل لوکاس وازکز به بارسلونا (رئال مادرید 2-2 بارسلونا)
  • گل فرمین لوپز به رئال مادرید (رئال مادرید 1-2 بارسلونا)
  • ترکیب بارسلونا مقابل رئال مادرید؛ بازی بزرگ ژاوی برای اعاده حیثیت
  • ژاوی: باید شکست مقابل PSG را هضم و برای بازی فردا آماده شویم
  • کانسلو: به خاطر باخت بارسلونا آرزوی مرگ دخترم را کردند!
  • حداقل یک تغییر در ترکیب بارسا برای الکلاسیکو