Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@07:58:05 GMT

جهان عرب جولانگاه صهیونیست ها نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۳۷۹۳

جهان عرب جولانگاه صهیونیست ها نخواهد شد

روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله‌ای، آورده است: حتی بدون افشاگری این مقام صهیونیستی هم با مروری بر کارنامه سیاه بن‌سلمان و بن‌زائد به خوبی می‌توان به عمق فاجعه‌ای که جهان اسلام و دنیای عرب این روزها با آن مواجهند پی برد. آنها که به اوضاع سیاسی منطقه آشنایی بیشتری دارند و سوابق تاریخی مربوط به تحولات پرفراز و نشیب در قلمرو مساله فلسطین را مرور کرده‌اند، بهتر می‌توانند گواهی دهند که هر زمان اشغالگران صهیونیستی فرصتی برای رخنه و نفوذ در دنیای اسلام و جهان عرب پیدا کرده‌اند، این رژیم‌های فاسد عربی بوده‌اند که زمینه‌سازی برای تأمین اهداف پلید صهیونیست‌ها را برعهده داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بدون چراغ سبز دربارهای فاسد و بی ‌افتخار عرب، هرگز اشغالگران به خود جرأت نمی‌دادند با چنین وقاحتی در مقدرات دنیای اسلام و جهان عرب دخالت کنند و برای از میان بردن و حداقل کمرنگ جلوه دادن «خطر اسرائیل»، پیشتازان جبهه مقاومت ضداشغالگری را «خطر اصلی منطقه» معرفی کنند.
اگرچه این پدیده شوم، سوابقی به قدمت مسئله فلسطین دارد ولی در سالهای اخیر شتاب حرکت به سوی همکاری مستقیم اشغالگران و دربارهای فاسد عرب، آنچنان غیرمنتظره بود که حتی صهیونیست‌های دوآتشه هم در حیرتند که چرا ارتجاع عرب در حل و فصل مشکلات رژیم صهیونیستی از آنها سبقت گرفته و قدم بعدی این رژیم‌های فاسد و بی‌ریشه چیست؟


عقیم کردن ساز و کارهای عربی و اسلامی به نفع صهیونیست‌ها در سرلوحه کار ارتجاع عرب قرار دارد و آنها مجریان طرح‌های شیطانی صهیونیست‌ها و «آژانس یهود» در منطقه و فرامنطقه هستند. تلاش برای نابودی خط مقدم مواجهه علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی، این روزها ابعاد حزن‌انگیزی به خود گرفته است. ارتجاع عرب سوریه را به کمک تروریست‌های نیابتی و با همکاری مشترک آمریکا، انگلیس، فرانسه و اسرائیل به خاک و خون کشید و کرسی سوریه در اتحادیه عرب را به مشتی تروریست اجاره‌ای واگذار کرد. سعودی‌ها آنچنان برای نابودی و انحراف بهار عربی وارد عمل شدند و ریخت و پاش کردند که ژنرال سیسی وزیر دفاع دولت محمد مرسی را به کودتا علیه وی واداشتند که سرانجام با مرگ مشکوک مرسی در برابر دوربین‌های در دادگاه فرمایشی مصر، پرونده قیام یک ملت غیور و سلحشور را که زمانی رهبری دنیای عرب را برعهده داشت، برای همیشه مختومه سازند.


شرارتی که سعودی‌ها هنوز هم در عراق از طریق داعش و سایر تروریست‌ها مرتکب می‌شوند، خوش‌خدمتی بزرگی در حق صهیونیستهاست که با سرمایه‌گذاری بدفرجام در ایجاد کانون‌های بحران در لیبی، سودان، سوریه و عراق ابعاد تازه‌ای به خود گرفته است. جنگ خانمانسوز یمن هم به فاجعه بزرگ قرن مبدل شده و هیچکس به مظلومیت یک ملت غیرتمند که ۴ سال در زیر بمب و موشک و خمپاره در محاصره کامل زمینی – دریایی و هوایی قرار گرفته، دلسوزی نمی‌کند ولی اگر سنگی از سوی مقاومت یمن به سوی اشغالگران و متجاوزان پرتاب شود، ناگهان همه برای امنیت منطقه دلسوزی می‌کنند. بحرین هم برای سال‌ها در زیر چکمه دژخیمان و اشغالگران سعودی قرار گرفته و جرم بزرگ مردم آن اینست که آزادی‌های اولیه را خواستارند.


واقعیت اینست که سعودی‌ها به ویژه پس از قدرت گرفتن توطئه‌آمیز بن‌سلمان برای آمریکا و اسرائیل خوش‌رقصی‌های فراوانی کرده‌اند و بنیه نظامی و نیروی انسانی دنیای عرب را به نفع دشمنان صهیونیستی به تحلیل برده‌اند. سرکوب هرگونه حرکت حق‌طلبانه و تحکیم خفقان در دنیای عرب شرایط تلخ و تاسف‌باری را فراهم ساخته که حتی مقامات ارشد رژیم‌های عربی را به سکوت، همراهی و تسلیم در برابر فشارهای فزاینده آمریکا و اسرائیل از طریق دربار فاسد سعودی وادار کرده است، بگونه‌ای که حتی صهیونیست‌ها هم در حیرتند. تازه‌ترین نمونه‌ها در این زمینه، تلاش برای به صف کشیدن رژیم‌های عربی در منامه برای تحکیم موقعیت رژیم اشغالگر صهیونیستی و به فراموشی سپردن ابدی فلسطین است که این روزها تدارک برگزاری آن در جریان است.


این آرزوی بن‌سلمان و بن‌زائد است که دنیای عرب و دنیای اسلام را به جولانگاه صهیونیست‌ها مبدل کنند ولی آینده نزدیک نشان خواهد داد که آنها این آرزوی شوم را به گور خواهند برد.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۳۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای شمار کلی نظامیان صهیونیستی را که از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی و آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به دست مبارزان مقاومت فلسطین زخمی شده‌اند اعلام کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون ۳۲۹۴ نظامی صهیونیست به دست مبارزان مقاومت فلسطین زخمی شده‌اند.

همچنین بر اساس این بیانیه از مجموع این ۳۲۹۴ نظامی مجروح صهیونیست، ۱۵۸۳ نظامی در جریان حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه دچار آسیب شده‌اند.

علاوه بر این ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از آغاز جنگ غزه ۵۱۲ نظامی صهیونیست به شدت زخمی شده‌اند و آسیب‌های جدی دیده‌اند.

همچنین بر اساس این گزارش، ۲۵۸ نظامی صهیونیست همچنان در حال درمان جراحات ناشی از نبرد میان مبارزان مقاومت فلسطین و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی بیان کرد که از مجموع این ۲۵۸ نظامی صهیونیستِ زخمی، ۲۴ نفر دچار جراحاتی خطرناک شده‌اند.

کد خبر 6085808

دیگر خبرها

  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی برای سومین روز متوالی
  • گروه‌های فلسطینی: آماده مقابله با هر تجاوزی به رفح هستیم
  • صدای کارشناس اسرائیلی نیز از جنایات صهیونیست‌ها در غزه در آمد
  • طوفان الاقصی، صهیونیست‌ها را در وضعیت فرسایشی قرار داد
  • ابعاد ورشکستگی رژیم صهیونیستی در نتیجه جنگ غزه
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • رئیس جمهور: صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود
  • چند نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه زخمی شدند؟
  • قدرت عملیاتی ایران، صهیونیست‌ها را از پاسخ جدی پشیمان کرد