Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 -دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل مرگ مشکوک مرسی را موضوعی متأثر کننده و درخور توجه دانست.

 حسین امیرعبداللهیان در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «‌‏مرحوم محمد ⁧مرسی⁩ اشتباهاتی در دوره ریاست جمهوری خود مرتکب شد اما اقدامات آمریکا، ⁧عربستان⁩ سعودی و ⁧امارات⁩ علیه مردم ⁧مصر⁩ تاریخی، تمدنی و ادیانی و مرگ مشکوک مرسی موضوع متأثر کننده و درخور توجه است! تسلیت به دوستداران و خانواده دکتر محمد مرسی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۳۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کنعانی به گزارش خبرنگار سازمان ملل در خصوص نسل‌کشی در غزه

وزارت خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: جنایت نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان اکنون مورد تأیید و تصریح گزارشگر ویژه سازمان ملل نیز قرار گرفته است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: جنایت نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان اکنون مورد تأیید و تصریح گزارشگر ویژه سازمان ملل نیز قرار گرفته است.

وی افزود: دولت‌های ملی و مجامع و نهاد‌های سیاسی و حقوقی بین‌المللی اکنون نه فقط در معرض قضاوت افکار عمومی جهان، بلکه در معرض قضاوت تاریخ قرار دارند. آیا به مسئولیت انسانی، قانونی و تاریخی خود عمل خواهند کرد؟

دیگر خبرها

  • واکنش دستیار سابق فرهاد مجیدی به حضور در تمرین استقلال + عکس
  • محمد صدر: لایحه حجاب، بانک‌ها را ورشکسته می‌کند
  • واکنش کنعانی به گزارش گزارشگر سازمان ملل در خصوص نسل‌ کشی در غزه
  • واکنش کنعانی به گزارش خبرنگار سازمان ملل در خصوص نسل‌کشی در غزه
  • واکنش کنعانی به گزارش گزارشگر ویژه سازمان ملل درباره نسل‌کشی در غزه
  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی حجابی
  • محمد صدر: لایحه حجاب بانک‌ها را هم ورشکسته می‌کند
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • روایت محمد مهاجری از دو شبهه انتخاباتی