Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، تصویر صفحه نخست روزنامه امروز اردبیل را با عناوین و تیتر‌های مختلف مشاهده کنید.


انتهای پیام/ح

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه استانی مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۸ ظرفیت جدید سرمایه گذاری در بخش آب استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان در این نشست گفت: اجرای این طرح‌ها ۲۰۰ مگاوات برق و دست کم ۴۰۰ شغل ایجاد می‌کند.
مصلح افزود: با وجود استعداد بالای استان در زمینه تولید انرژی برق ازآب ولی تاکنون فقط ۵ نیروگاه به ظرفیت تولید ۳۵ مگاوات برق در استان احداث شده است.
در این نشست زمینه سازی برای احداث ۲ نیروگاه بزرگ خورشیدی درگردنگاه لوداب و آبدهگاه باشت تصویب شد.
این نیروگاه‌های بزرگ مقیاس در قالب دو مجتمع صنعتی و در زمینی به مساحت ۳۰۰ هکتار با سرمایه گذاری دولت و بخش خصوصی احداث می‌شود.
استاندار در این نشست گفت: برای شکوفایی ظرفیت‌های استان در زمینه تولید انرژی‌های پاک ردیف بودجه‌ای ویژه‌ای در منابع بودجه کل استان اختصاص می‌یابد.
احمد زاده افزود: سرمایه گزاری در صنایع تبدیلی، سردخانه، کارخانه‌های روغن کشی زیتون و رب گوجه فرنگی همچنان درالویت است.
معاون امور اقتصادی استاندار هم به افزایش ۲ برابری ظرفیت ذخیره سازی محصولات دامی و کشاورزی اشاره کرد و گفت: با توسعه سردخانه‌ها، شرایط انبار نگهداری گوشت از یک روز به ۲ ماه رسیده است.
عسکری افزود: ظرفیت ذخیره سیب هم از ۲ هزار به ۲۰ هزارتن رسیده است. 
در این نشست ۳ میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی و بروز رسانی و تجهیز سردخانه دو هزارتنی تعاون روستایی استان اختصاص یافت.
قبادی رئیس اتاق بازرگانی وکشاورزی یاسوج هم به لزوم فرهنگسازی برای افزایش نقش مردم در سرمایه گذاری در طرح‌های بزرگ اقتصادی اشاره کرد و گفت: برای تحقق شعار سال باید مشوق‌هایی برای مشارکت طبقات متوسط و حتی ضعیف مردم در سرمایه گذاری طرح‌ها اقتصادی بزرگ از طریق خرید سهام اعمال شود.
قبادی گفت: آسیب شناسی وحذف گلوگا‌های مشکل ساز در سرمایه گزاری حذف دستورالعمل‌ها و آئین نامه‌های دست و پاگیر از مصوبات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی بود.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۸ ظرفیت جدید سرمایه گذاری در بخش آب استان
  • ساماندهی ظرفیت مردمی و گروه های جهادی اولویت بنیاد مسکن اردبیل
  • استان اردبیل جزو ۱۰ استان برتر در بهبود فضای کسب و کار می‌شود
  • طولانی‌‎ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور در شورابیل راه‌اندازی می‌شود
  • تولید روزانه بیش از ۱۲ تُن کنسرو ماهی در اردبیل
  • تولید روزانه ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در استان اردبیل
  • معرفی بهترین برند‌های پاوربانک
  • تولید روزانه بیش از ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در اردبیل
  • واکنش فرهنگ وارشاد اسلامی استان به معرفی کرمان در سریال «نون خ»
  • راه‌اندازی بازارچه صنایع دستی در اردبیل