Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ آنچه که استارتاپ MDGo پیش از این عرضه کرده، از هوش مصنوعی و الگوریتم های پیچیده برای ارزیابی سلامتی سرنشینان استفاده می کند. چنانچه این سیستم هر لحظه تشخیص دهد سلامتی سرنشینان در وضعیت مناسبی قرار ندارد، بلافاصله به طور خودکار با مراکز اورژانس تماس گرفته و مصدومیت احتمالی را به اطلاع آنها می رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یونگ چو چی (Youngcho Chi) مدیر ارشد بخش نوآوری هیوندای به تمجید از تکنولوژی مبتنی بر هوش مصنوعی MDGo پرداخته و گفته با تکیه بر این تکنولوژی می توان در کوتاه مدت امداد در شرایط اضطراری را تا حد زیادی بهبود بخشید.

سیستم استارتاپ MDGo عملکرد بسیار سریعی دارد، طوری که در عرض تنها هفت ثانیه پس از وقوع حادثه، گزارشی با جزئیات دقیق را به مراکز امداد ارسال می کند. جالب اینکه در این گزارش به نواحی صدمه دیده سرنشینان نیز به صورت کلی اشاره می شود.

علاوه بر این تکنولوژی این استارتاپ به صورت پیوسته در حال یادگیری بوده و تفاسیر خود را از تصادف های مختلف همواره بهبود می بخشد؛ به عبارت دیگر با گذشت زمان گزارش های ارسالی توسط این سیستم دقیق تر و دقیق تر می شوند.

ناگفته نماند سیستم ابداعی MDGo از طریق سنسورهای گوناگونی که در خودرو تعبیه می شوند، عمل می کند. این سنسورها توانایی تشخیص فاکتورهای حیاتی مثل فشار خون، تعداد ضربان قلب و چند عملکرد مرتبط با سیستم عصبی را دارند.

هنوز مشخص نیست سیستم های ایمنی که با همکاری MDGo توسعه می یابند، چه زمانی در محصولات هیوندای به کار گرفته خواهند شد. این خودروساز کره ای به پیروی از ولوو، استراتژی هایی را در زمینه ارتقای ایمنی تدوین کرده و می خواهد احتمال تصادف خودروهای خود و اثرات منفی سوانح بر سرنشینان را تا حد امکان کاهش دهد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودرو سیستم ایمنی فشار خون قلب هوش مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۴۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئویی جذاب از پهپادهای خودکار انتحاری اوکراین که دوست و دشمن را تشخیص می دهند

ویدئویی از آزمایش‌های میدانی پهپادهای FPV انتحاری اوکراین منتشر شد که دوست و دشمن را تشخیص می دهند.   به گزارش عصر ایران به نقل از کانال پارتیزان؛ اوکراینی‌ها ویدئویی از آزمایش‌های میدانی پهپادهای FPV انتحاری منتشر کرده‌اند که دارای سیستم‌های خودکار پردازش تصویر و رهگیری هدف است.    بدین ترتیب تمام سامانه‌های اخلاگر رادیویی که با استفاده از جمینگ ارتباط اپراتور انسان با کوادکوپتر آنها را منحرف و دفع می‌کردند، در مقابله با این پهپاد ناکارآمد می شوند چرا که با قطع ارتباط میان اپراتور و این پهپاد، ادامه مسیر پرواز را کوادکوپتر انتحاری با استفاده از الگورتیم‌های پردازش تصویر و رهگیری هدف به طور خودکار انجام می‌دهد.   درنتیجه تهدیدات این پهپادهای خودکار انتحاری  باید با استفاده از سامانه‌های دفاع سخت، از جمله سامانه‌های امواج متمرکز مایکروویو، لیزر و انواع سامانه‌های ضدهوایی سرنگون کرد.    در جنگ اوکراین به نوبه خود با تهدیدات مدرن روبه‌رو هستیم حالا همین تهدیدات درحال بروزرسانی و پیشرفت هستند که چالش‌های خطوط مقدم را دو چندان می‌کند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیش بینی نگران کننده ایلان ماسک در مورد هوش مصنوعی به وقوع می پیوندد
  • پیش‌بینی های ایلان ماسک در مورد هوش مصنوعی
  • پیش‌بینی نگران‌کننده ایلان ماسک در مورد هوش مصنوعی
  • اتصال سرویس کارت‌های اعتباری ایران و روسیه/ مسکو از تجربه دهه‌ها مقاومت ایران در برابر تحریم بهره می گیرد
  • هوش مصنوعی آریتمی قلب را از ۳۰ دقیقه قبل پیش‌بینی می‌کند
  • شاید موشک‌های آینده بدون سوخت کار کنند!
  • گزارش یک خبرگزاری از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس + فیلم
  • ویدئویی جذاب از پهپادهای خودکار انتحاری اوکراین که دوست و دشمن را تشخیص می دهند
  • هوش مصنوعی اپل برای زندگی روزمره از راه می رسد
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی