Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@20:15:44 GMT

آغاز پویش با مهر تا مهر برای کمک به کودکان سیل‌زده

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۴۱۴۴

آغاز پویش با مهر تا مهر برای کمک به کودکان سیل‌زده

عضو شورای اسلامی شهر تهران با دعوت از مردم، مسئولان و مدیران شهری برای پیوستن به پویش «با مهر تا مهر» گفت: کودکان مناطق سیل‌زده شرایط آسیب‌پذیرتری دارند و عموما در گرفتاری‌های خانواده‌های آسیب دیده از سیل فراموش شدند. ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ احمد مسجدجامعی اظهار کرد: گروهی از کارشناسانی که امور مربوط به مناطق سیل‌زده را پیگیری می‌کنند، گزارشی تهیه کردند که بر اساس آن، هر چند مردم خیلی رنج دیدند و زندگی‌شان به گل نشسته اما با آزردگی خاطر به خانه‌هایشان بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همین گزارش‌ها حاکی‌ است کودکان این مناطق شرایط آسیب‌پذیرتری دارند و عموما در گرفتاری‌های خانواده‌های آسیب دیده از سیل فراموش شدند و نیازها و خواسته‌هایشان کمتر مورد توجه قرار گرفته است. بر این اساس فراخوانی داده شد که بازی و شادی حق کودکان است و از شهروندان دعوت کردیم که اسباب بازی و نوشت‌افزار را برای کودکان تامین کنند و برای اجرای این پویش، روزهای 30 و 31 خرداد را اختصاص دادیم.

مسجدجامعی با بیان اینکه بسیاری از شخصیت‌ها و تشکل‌ها در این پویش همراه شدند، تصریح کرد:  انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان، انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، مرکز توسعه سینمای کودک و نوجوان، انجمن تصویرگران ایران، انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی، جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان، باغ کتاب، شهر کتاب و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از جمله این نهادهای فرهنگی بوده‌اند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: شهرداری تهران در موضوع سیل استان خوزستان و لرستان مسئولیت‌های سخت‌افزاری داشت که انجام هم داد اما در این کار خیر عمومی و شهروندی می‌تواند همکاری بیشتری مثلا در زمینه تبلیغات شهری داشته باشد.

وی با دعوت از مردم و مدیران شهری گفت: از همکاران خود در شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت می‌کنم روزهای 30 و 31 خرداد در این امر خیر مشارکت کنند؛ چون این رخداد در سطح ملی است و از سوی سازمان هلال احمر هماهنگ می‌شود که کار خوبی‌ است و باید از آن حمایت کرد.

کمیته امداد: نسبت مستأجران به مالک بیشتر شده است/واگذاری 10 هزار خانه تا پایان سال به مددجویان سیل‌زدهتهران| انفجار شدید بر اثر نشت سیلندر گاز + تصاویراحداث 1200 واحد مسکونی برای مددجویان سیل‌زده کمیته امداد با مشارکت دانشگاه آزاد

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25,1417/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سیل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیل سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۴۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد

رامین نارویی مدیرعامل انجمن سرای امید و همدلی حامی کودکان سیستان و بلوچستان گفت: شخصیت دوران کودکی همانند پی یک ساختمان بوده، بنابراین زمانی می‌توانیم روی یک پی ساختمانی بنا کنیم که مستحکم باشد، در واقع تربیت یک فرآیند است که باید حتما از دوران کودکی شکل بگیرد.

وی اظهارداشت: نقش پدر و مادر در شکل گیری شخصیت، رفتار و احساسات کودکان بسیار موثری و تعیین کننده است.

لیلا سایگانی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: انجام کار‌های فرهنگی و آموزشی، سبب ارتقای شاخص‌های آگاه سازی، شناسایی و پرورش استعداد‌ها و در نتیجه کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

در پایان ضمن تجلیل از کودکان نمونه خاش، از مسوولان و حامیان حقوق کودکان و خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در این شهرستان تقدیر به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • بازی‌های رایانه‌ای منجر به آسیب جسمی کودکان و نوجوانان
  • همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • مجتبی رحماندوست: اشعاری برای ردپای انبیا در کربلا نوشتم