Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-30@07:11:20 GMT

خیزش گردوخاک در شرق، شمال شرق و مرکز کشور

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۴۱۷۳

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به وزش باد شدید موقت و رگبار و رعد و برق در برخی مناطق کشور، از وقوع گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا در بخش‌های مرکزی شامل یزد، اصفهان، سمنان، مرکزی، قم و جنوب تهران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اعلام کرد: برای امروز و فردا (چهارشنبه و پنج‌شنبه ۲۹ و ۳۰ خردادماه) در برخی نواحی از شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، شرق سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از شمال شرق کشور ابرناکی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی همچنین اظهار کرد: برای روز جمعه (۳۱ خردادماه) در برخی نواحی از شمال غرب، ارتفاعات البرز و بخش‌هایی از جنوب شرق کشور ابرناکی و بارش پراکنده، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت انتظار می‌رود.   مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده در برخی از نواحی شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز کشور در استان‌های یزد، اصفهان، سمنان، مرکزی، قم و جنوب تهران و همچنین در جنوب غرب و برخی مناطق جنوب کشور وزش باد شدید، گاهی همراه با خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.   به گفته وظیفه، در روزهای شنبه و یکشنبه اول و دوم تیرماه شرایط گرد و غباری و وزش باد برای نواحی شمال شرق، شرق و بخش‌هایی از جنوب کشور ادامه خواهد داشت.   این کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد: در سه روز آینده خلیج فارس، غرب تنگه هرمز و شرق دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.   مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به این‌که امشب هوای تهران کمی ابری تا نیمه ابری در اوایل شب همراه با وزش باد شدید خواهد بود، اظهار کرد: آسمان تهران فردا (پنج‌شنبه ۳۰ خردادماه) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعات همراه با وزش باد است. دمای تهران در این روز در بالاترین نقطه به ۳۶ درجه و در پایین‌ترین نقطه به ۲۴ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. همچنین پس‌فردا (جمعه ۳۱ خردادماه) هوای تهران همچنان صاف تا کمی ابری و همراه با وزش باد خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود که بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۳۷ و ۲۵ درجه سانتی‌گراد باشد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۴۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال هراز

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح وضعیت تردد خودروها در محورهای شرق استان تهران اظهار کرد: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز در حال حاضر سنگین گزارش شده است.

وی گفت: تردد در محور فیروزکوه نیز از تهران گیلاوند نیمه سنگین است.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران ترافیک در محور تهران- پاکدشت در هر دو مسیر را نیز نیمه سنگین توصیف کرد.

کد خبر 6063711

دیگر خبرها

  • وزش باد شدید و گردوخاک در شمال سیستان و بلوچستان
  • مسیر جنوب به شمال محور چالوس به تهران مسدود می شود
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • مسیر جنوب به شمال محور چالوس به تهران مسدود می‌شود
  • تردد در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر عادی است/ ترافیک سنگین در کندوان
  • ◄ آخرین وضعیت راه های کشور؛ ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۹ فروردین/ترافیک سنگین در چالوس و محور تهران-شمال
  • رگبار و رعدوبرق در ۶ استان کشور / وزش باد شدید و گردوخاک در مناطق شرقی ادامه دارد
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور / وزش باد شدید و گردوخاک در مناطق شرقی ادامه دارد
  • ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال هراز