Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@17:38:50 GMT

پلاتینی آزاد شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۴۲۴۵

پلاتینی آزاد شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛روز گذشته بود که خبر رسید میشل پلاتینی به دلیل فساد در رابطه با دادن میزبانی جام جهانی به قطر بازداشت شده است.این اتفاق در حالی افتاد که ظاهرا پس از شنیدن توضیحات رییس سابق یوفا پلاتینی آزاد شده است.خودش در این مورد می گوید:«این اتفاق بیش از حد طول کشید ولی پاسخ دادن به سوالاتی در موضوع یورو 2016، جام جهانی 2018 و جام جهانی قطر باید هم طول می کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

251 251

کد خبر 1271471

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: میشل پلاتینی جام جهانی فیفا یوفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۴۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیر: بعد از قهرمانی آسیا، امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال افتاد

آفتاب‌‌نیوز :

علی خطیر پس از مراسم واگذاری باشگاه استقلال به مالک جدید، اظهار داشت: این اتفاق را به همه هواداران باشگاه استقلال تبریک می‌گویم. مطمئنا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، در حافظه همه آن‌ها به عنوان یک روز بزرگ و فصل جدید در تاریخ باشگاه، می‌ماند. امروز بزرگترین اتفاق برای باشگاه استقلال افتاد. بعد از قهرمانی آسیا در سال ۱۹۹۰، این بزرگ‌ترین اتفاق باشگاه استقلال بعد از انقلاب بود.

وی افزود: از دولت، رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور، وزیر ورزش، وزیر اقتصاد و همه عزیزانی که این اتفاق خوب را توانستند بعد از این همه انتظار و مشکلاتی که دو باشگاه داشتند، رقم بزنند تشکر می‌کنم. از عبدالعلی علی عسکری مدیرعامل و زیرمجموعه‌های هلدینگ خلیج فارس تشکر می‌کنم که پیشنهاد خرید استقلال را دادند و این قرارداد نهایی شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • خطیر: بعد از قهرمانی آسیا، امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال افتاد
  • واکنش شهرداری به تمرین مختلط در لواسان
  • تصاویر ورزش مختلط در لواسان که باعث برکناری شد
  • تصاویر ورزش مختلط دخترها در لواسان که باعث برکناری شد
  • به اتفاق اصفهان نمی‌توان گفت «حمله»!
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • پیش‌بینی جدید کیهان از نرخ ارز در بازار/ سقوط آزاد قیمت دلار چه زمانی اتفاق می‌افتد؟
  • اینتر با اینزاگی فقط برای قهرمانی‌ها می‌جنگد
  • تاکید قالیباف بر اتفاق‌نظر دولت‌ومجلس برای مشکلات ارزی