Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@17:12:12 GMT

قیمت ۱۹ ارز در بازار بین بانکی گران شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۴۲۶۹

قیمت ۱۹ ارز در بازار بین بانکی گران شد

خبرگزاری میزان- در بازار ارز بین‌بانکی ۱۸ ارز با کاهش قیمت روبرو شد و ۱۰ ارز بدون تغییر قیمت کار خود را آغاز کرد. به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، ارزش ۴۷ ارز از سوی بانک مرکزی در حالی اعلام شد که نرخ ۱۸ ارز روند نزولی، ارزش ۱۹ ارز روند صعودی و ۱۰ ارز بدون تغییر قیمت کار خود را آغاز کرد.

قیمت‌ها به شرح زیر است:     انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارز بین بانکی دلار قیمت روند نزولی بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۴۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با گران‌فروشی در بازار حبوبات/مقابله بازرسان با محتکران

به گزارش خبرنگار مهر، رصد بازار کالاهای اساسی به شکل هفتگی چند سالی است که از سوی خبرنگار حوزه اقتصاد خبرگزاری مهر انجام شده و تغییرات هفتگی اعلام می‌شود. البته در برخی مقاطع زمانی که نوسان قیمتی در بازار بالا می‌گیرد اعلام قیمت‌ها در هفته چندین بار تکرار می‌شود.

بیش از یک سال است که در گزارش‌های متعدد رصد بازار کالاهای اساسی، اعلام می‌شود نوسان نرخ در بازار حبوبات بسیار بوده به طوری که امروز هر کیلو گرم انواع لوبیا بیش از نرخ گوشت مرغ است. بر اساس قیمت ابتدای هفته هر کیلو گرم گوشت مرغ حدود ۸۵ هزار تومان بوده در حالی که این عدد برای لوبیا چیتی ۱۰۳، لوبیا قرمز ۱۱۳ و لوبیا سفید ۱۱۳ هزار تومان است (فروش فله‌ای). این اعداد در هفته پایانی سال گذشته به ترتیب ۹۸، ۹۳ و ۱۰۳ هزار تومان بوده است.

گفتنی است؛ قیمت حبوبات در بسته بندی فروشگاهی بیش از نرخ فله‌ای قیمت گذاری می‌شود. در بین انواع حبوبات فقط نخود است که امسال به دلیل مازاد تولید و ممنوعیت صادرات قیمت ثابتی دارد.

در ادامه این مساله، مسعود امرالهی، مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی همچنان یک درصد است، گفت، با هر بخش صنفی یا فعال تجاری قانون‌شکن در این حوزه، برخورد جدی می‌شود.

به گفته وی، در روزهای گذشته تخلفاتی در بازار حبوبات و شکر مشاهده شده که ارزش افزوده ۱۰ درصد دریافت می‌کردند که برای متخلفان پرونده تشکیل شده و با آنها برخورد خواهد شد.

به گفته مدیرکل بازرسی و نظارت وزارت جهاد کشاورزی، ارز کالاهای اساسی هم همچنان ۲۸.۵۰۰ تومان است و با کسانی که به بهانه افزایش دلار بازار را بهم می‌ریزند برخورد قانونی خواهد شد.

در این راستا، در یک ماه گذشته ۳۳ هزار بازرسی در سطح کشور انجام شده و ۴۳۰۰ پرونده برای متخلفان تشکیل شده است. همچنین از روز شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ مأموران بازرسی مکلف شده‌اند که با هر گونه احتکار کالا در انبارها، سردخانه‌ها و… مقابله کنند. ‌

کد خبر 6082403 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • برخورد با گران‌فروشی در بازار حبوبات/مقابله بازرسان با محتکران
  • سیل برای دبی گران تمام شد / درهم صعود کرد
  • قیمت دلار مبادله ای چند؟
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • جوجه یک روزه گران شد؟ | فروش جوجه با این قیمت ها تخلف است
  • آغاز خرید حضوری با موبایل و بدون کارت بانکی | جزئیات نحوه استفاده از کهربا | ببینید
  • آغاز خرید با موبایل و بدون کارت بانکی در ۶ بانک
  • فیلم/ آغاز خرید حضوری با موبایل و بدون کارت بانکی
  • آغاز خرید با موبایل و بدون کارت در ۶ بانک
  • آغاز کهربا در ۶ بانک/ خرید با موبایل و بدون کارت اجرایی شد