Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@20:04:01 GMT

اعلام با ارزش‌ترين صنايع بورسي

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۴۳۰۱

اعلام با ارزش‌ترين صنايع بورسي

خبرگزاري آريا - سپرده‌گذاري مرکزي اوراق بهادار و تسويه وجوه (سمات)، اسامي بزرگترين صنايع بورسي و فرابورسي از نظر ارزش معاملات را در پايان ارديبهشت سال 98معرفي کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، مديريت امور ناشران شرکت سپرده گذاري مرکزي اعلام کرد: صندوق هاي سرمايه گذاري قابل معامله با 54هزار و578ميليارد ريال درپايان ارديبهشت 97در صدر بزرگترين صنعت بورسي از نظر خودرو و ساخت قطعات با 45هزار وميليارد 270ريال در رتبه هاي دوم و سوم قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنين گروه فلزات اساسي، بانکها و موسسات مالي، فراورده هاي نفتي، کک و سوخت هسته اي، محصولات شيميايي، استخراج کانه هاي فلزي و زراعت و خدمات وابسته در مکان هاي سوم تا دهم بزرگترين صنايع بورسي و فرابورسي از نظر ارزش معاملات هستند.
بر اساس اين گزارش، ابزار پزشکي اپتيکي و دباغي پرداخت چرم در رتبه هاي انتهايي اين جدول ايستادند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۴۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از تعزیرات حکومتی خراسان رضوی، سید مرتضی مدنی اظهار کرد: پرونده تقلب در بسته بندی برنج به ارزش چهار میلیارد و ۹۷۷ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی مشهد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی بیان کرد: شعبه با توجه به مستندات در پرونده، اتهام تقلب را محرز دانست و علاوه بر ضبط برنج‌های تقلبی، متهم را به جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تقلب محکوم کرد.

وی گفت: بازرسان جهاد کشاورزی در بازرسی از یک انبار برنج با مشاهده مخلوط کردن برنج‌های تقلبی و بی کیفیت در کیسه‌های برنج درجه یک گزارش این پرونده را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی مشهد ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • آمریکا سلاح‌هایی به ارزش بیش از یک میلیارد دلار به تل آویو می‌دهد
  • وضعیت شاخص تولید و فروش شرکت‌های صنعتی بورسی
  • رتبه نخست مازندران در صادرات لبنیات
  • رتبه اعتباری اسرائیل بار دیگر کاهش یافت
  • محکومیت هفت میلیارد ریالی شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان
  • توخل: این برد ارزش بالایی برای من دارد؛ در نیمه‌نهایی مقابل بزرگترین تیم دنیا بازی خواهیم کرد
  • متهم به عرضه برنج تقلبی در مشهد به بیش از ۴۹ میلیارد ریال محکوم شد
  • ۵ باور غلط درباره رتبه اعتباری بانکی/امکان اصلاح رتبه هست؟
  • خبرنگار مهر اصفهان رتبه برتر دومین جشنواره قاصد آب را کسب کرد
  • ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد