Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@11:28:12 GMT

سرنوشت تلخ دو سارق در ستارخان

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۴۳۰۹

سرنوشت تلخ دو سارق در ستارخان

جانشین رییس پلیس پیشگیری پایتخت از مرگ دو سارق منزل در پی سقوط از طبقه چهارم خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای دراین‌باره گفت: حوالی ساعت ۲۲:۳۰ شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر حضور سارق در طبقه چهارم منزلی در خیابان ستارخان، گشت کلانتری ۱۱۸ ستارخان به محل اعزام شد.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل اعلامی، گفت: مالک منزل با مراجعه به ماموران اعلام کرد که دو ساعت پیش برای خرید وسایل تولد فرزندش به همراه همسرش خانه را ترک کرد، اما هنگامی که برگشتند، مشاهده کردند که در ورودی آپارتمان کج شده و سر و صداهایی از داخل خانه می آید و فهمیده که سارقان در منزل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اظهارات شاکی افزود: پس از تماس صاحبخانه با پلیس، یکی از همسایه ها از او خواسته تا به اورژانس هم زنگ بزنند چراکه یکی از سارقان خود را از پنجره ساختمان به پایین پرت کرده بود.

سرهنگ موقوفه‌ای ادامه داد: صاحبخانه به همراه تعدادی از همسایه‌ها  به پشت بام رفته و از آنجا دیده یکی از سارقان در حیاط افتاده و خون آلود است و سارق دیگر نیز با ملحفه و پرده که به لوله شوفاژ گره زده و آویزان بود قصد پایین رفتن از بالکن را داشت که با وجود اینکه همسایه‌ها برای نجات سارق از وی خواسته‌اند که چنین کاری نکند، اما سارق بدون توجه به هشدارها به رفتار خود ادامه داده تا اینکه نزدیک طبقه سوم، پارچه ها پاره شدند و او نیز به پایین پرتاب می‌شود.

جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به دستگیری سارق سوم توسط پلیس، گفت: ماموران سارق سوم را در خانه دستگیر کردند و دو سارق مصدوم نیز به بیمارستان منتقل شدند که مصدوم اول دقایقی پس از انتقال به مرکز درمانی به دلیل شدت ضربه وارده ناشی از سقوط، جان خود را از دست داد و مصدوم دوم نیز ساعت شش صبح امروز علیرغم انجام عمل های پزشکی به دلیل شدت جراحات جان باخت.

به گفته وی، در تحقیقات از سارق سومی، مشخص شد که فردی ۳۸ ساله است که پس از تحمل حبس به جرم سرقت منزل یک سال پیش از زندان آزاد شده بود و شب گذشته نیز با دو دوستش در میدان آزادی با هم قرار گذاشته تا از آنجا به ستارخان رفته و سرقتی را انجام دهند. پس از رسیدن به محله ستارخان، یکی از منازل را دیدند که در آن باز است. پس از ورود و بررسی متوجه شدند که سکنه طبقه چهارم در منزل حضور ندارند که قصد سرقت از آنجا را عملی کردند اما چند دقیقه‌ای از ورود شان به منزل نگذشته بود و در حال جستجو برای پیدا کردن اشیای قیمتی بودند که صدای کلید در را شنیدند و پس از اینکه متوجه شدند در از بیرون قفل شده، سارق ۳۴ ساله به سرعت به سمت پنجره رفته و قصد داشت تا از این طریق فرار کند که به پایین می‌افتد و دوست دیگرش نیز پرده و پارچه ها را به هم گره زده بود و قصد داشت از این طریق به پایین برود که وی هم با سرنوشتی مشابه سقوط می‌کند.

سرهنگ موقوفه‌ای با بیان اینکه از سارق یک دیلم و یک دسته کلید کشف شد، گفت: پرونده‌ای در این زمینه تشکیل شده تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پلیس پیشگیری سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۴۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق زورگیر در تبریز

سرهنگ سلطانی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان تبریزی مبنی بر اینکه سه نفر ناشناس که خود را ماموران انتظامی و بسیج معرفی نموده و با استفاده از سلاح سرد وی را تهدید و اقدام به اخاذی و سرقت کردند موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از وصول پرونده و جمع آوری دلایل و مدارک فنی از صحنه جرم و مسیر‌های منتهی به محل وقوع جرم نوع و شماره انتظامی خودرو استخراج و در تحقیقات نامحسوس مشخص شد مالک اصلی خودرو را به شخصی با هویت معلوم واگذار کرده است که دارای سابقه متعدد کیفری است.

وی ادامه داد: کارآگاهان با بررسی مبالغ رد و بدل شده دریافتند متهم شناسایی شده همان شخصی است که مبالغ سرقت شده به حساب وی منتقل شده است که پس از اخذ مجوز از مراجع قضایی با تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی محل اختفای متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ  سلطانی اظهار کرد: متهم ابتدا منکر هرگونه ارتکاب سرقت بود که پس از مواجهه با قرائن موجود در پرونده در نهایت لب به اعتراف گشود و دیگر همدستانش را معرفی کرد و متعرف شد که در سطح شهر شب هنگام به عنوان مامور پلیس آگاهی، سپاه و بسیج اقدام به اخاذی و سرقت از شهروندان کرده و در صورت مقاومت اشخاص آنها را با سلاح سرد تهدید و اقدام به زورگیری کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه پرونده به مراجع قضایی ارسال و متهم با قرار قضایی متناسب روانه زندان شد گفت: با توجه به شناسایی و دستگیری متهم اصلی تحقیقات تکمیلی برای دستگیری دیگر همدستان وی و مشخص شدن علت و انگیزه ارتکاب این جرم خشن ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی
  • نظافتچی منزل سارق از آب درآمد
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • سرنوشت بلدیه تهران | آیا این بنا امسال افتتاح می شود؟
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند
  • چندین راز برای خرید دزدگیر که نمی دانید
  • دستگیری ۳ سارق در یزد