Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: اجازه نمی‌دهم امنیت بازیکنانم به خطر بیافتد.به گزارش بلاغ، ویتال هینن در گفت‌وگو با خبرنگار در خصوص اعتراض فدراسیون لهستان به فدراسیون جهانی بابت برخی مسائل در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های ٢٠١٩ به میزبانی ارومیه اظهار داشت: من همه اطلاعات را به فدراسیون خودم (لهستان) دادم؛ اطلاعاتی که در خصوصش فکر و آنها را احساس کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در مورد اینکه مردم ارومیه از شدت علاقه به والیبال قصد داشتند سرمربی و بازیکنان مطرح جهان را ببینند و به همین دلیل ازدحام در خیابان‌ها ایجاد می‌شد، گفت: اعتراض و گلایه‌ام به این دلیل نیست که ایران را درک نمی‌کنم. هیچ نکته بدی در خصوص ارومیه نیست. به نظرم مردم فوق‌العاده بودند. من در خیابان قدم می‌زدم و از دیدن مردم و رفتار آنها لذت می‌بردم.
همین ادامه داد: زمانی شرایط برایم سخت شد که احساس کردم یک تیم در خطر است؛ 20 بازیکن در اتوبوس بودند و اتوبوس کاملاً محاصره شد. صدها نفر از مردم در شرایطی ما را محاصره کرده بودند که تنها چند افسر پلیس در کنار ما بود. در این حالت شما نمی‌توانید حدس بزنید که چه سرنوشتی در انتظارتان است.
سرمربی تیم ملی والیبال لهستان با بیان اینکه شما نمی‌توانید اجازه دهید که امنیت بازیکنان به خاطر بیافتد، خاطرنشان کرد: این جمله من مربوط به ایران و ارومیه نیست؛ بلکه در مورد موضوع کلی امنیت بازیکنان صحبت می‌کنم. اگر گفتم به ایران باز نمی‌گردم منظورم به عنوان یک تیم بود. من اجازه نمی‌دهم بازیکنانم به محلی بروند که احساس ناامنی می‌کنند، چراکه این بزرگترین اشتباه خواهد بود.
وی ادامه داد: مسئولیت سلامت بازیکنان با من است و من این اشتباه را دو بار تکرار نمی‌کنم. امیدوارم مردم ایران هم منظور من را متوجه شده و من را درک کنند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۴۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز فوق العاده هما به فرودگاه رامسر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، بر اساس این اعلام، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران پرواز فوق العاده‌ای در روز پنجم فروردین ۱۴۰۳ در مسیر تهران به رامسر و بالعکس انجام داد.

 “هما”، به منظور پاسخگویی به تقاضا برای سفر هوایی به مقصد رامسر، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران پرواز فوق العاده‌ای در روز پنجم فروردین ۱۴۰۳ در مسیر تهران به رامسر و بالعکس انجام داد.

شایان ذکر است، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تا روز ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ روز‌های شنبه و چهارشنبه پرواز برنامه‌ای انجام میدهد و از ۱۳ فروردین سال جاری نیز روز دوشنبه به تعداد پرواز‌های “هما” در مسیر تهران به رامسر و بالعکس افزوده می‌شود.

دیگر خبرها

  • انتقاد سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز از فرصت‌سوزی بازیکنان
  • بیش از ۱.۱میلیون نفر در غزه با ناامنی شدید غذایی روبرو هستند
  • پیام بهترین پاسور جهان برای سرمربی جدید تیم ملی
  • مثل 38 میلیون نفر دلِ تماشای پنالتی را نداشتی لوا!‏
  • سهیل حق شناس سرمربی و علی بهارمست مدیر فنی سپیدرود شدند
  • ناگلسمان: زمین بازی فاجعه بود
  • پرواز فوق العاده هما به فرودگاه رامسر
  • قدرت فوق‌العاده شیر نر / یک تنه به گله می‌زند (فیلم)
  • چالش‌های سرمربی تیم ملی پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا
  • معاون ارتباطات استقلال: فراموش کردید پرسپولیس علیه تیم ملی بیانیه می‌داد و موضع می‌گرفت؟