Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد اقبالی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پلیس فتا البرز علاوه بر مأموریت‌های ویژه خود شناسایی، پیشگیری، کنترل، کشف و مقابله با جرایم اقتصادی در فضای مجازی به جدیت در دستور کار قرار داده است.

وی اضافه کرد: افرادی که با هر عنوانی اقدام به تبلیغ، خرید و فروش کالای قاچاق در فضای مجازی کنند با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقبالی افزود: برای شناسایی فعالیت متخلفان اقتصادی در فضای مجازی با همکاری سایر دستگاه‌های همخوان تدابیر لازم انجام شده که به محض شناسایی به حوزه مربوطه معرفی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه جرایم اقتصادی در فضای مجازی قاچاق کالا و ارز، مواد مخدر، احتکار، پولشویی، فرار مالیاتی و سایر جرایم شناسایی و برخورد می‌شود.

رئیس پلیس فتا البرز بیان داشت: اجرای طرح ملی مقابله با کالای قاچاق و قاچاق کالا به صورت ویژه در این استان در حال اجرا است.

اقبالی تاکید کرد که پلیس البرز در مأموریت خود در مبارزه با قاچاق کالا و سایر جرایم اقتصادی، در تحقق فرامین مقام معظم رهبری عزم جدی دارد و قاطعانه با برهم زنندگان نظام اقتصادی برخورد خواهد کرد.

وی نقش مردم را در مبارزه با پدیده شوم جرایم اقتصادی مانند قاچاق کالا و ارز که اقتصاد، تولید و اشتغال کشور را با مشکلات عدیده ای روبرو می‌کند، بسیار تأثیرگذار دانست.

رئیس پلیس فتا استان البرز گفت: کاربران در صورت مشکوک شدن به صفحات جعلی یا اصلی با عناوین اقتصادی، وام‌های کلان. تسهیل در فعالیت‌های اقتصادی، موضوع را به پلیس فتا این استان به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir اطلاع دهند.

۲۰۹۸/‏‬ ۶۱۵۵

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۴۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان

سردار ناصر فرشید گفت: همزمان با ایام پایانی فروردین ماه سال جدید طرحی به منظور مقابله با عاملان قاچاق کالا با محوریت پلیس امنیت اقتصادی به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح ۳ روزه بر اساس اقدامات اطلاعاتی قبلی و استقرار شبانه روزی همکاران انتظامی در مبادی ورودی و خروجی استان کرمان، در مجموع ۷۰ دستگاه خودروی سبک و ۱۴ دستگاه خودروی سنگین توقیف و در بازرسی از آن‌ها انواع کالای قاچاق، شامل: فرآورده‌های نفتی، لوازم خانگی، احشام، مواد محترقه و دیگر کالا‌های اساسی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۱۲۸ میلیاردو ۵۳۱ میلیون ریال برآورد کردند، بیان داشت: در این خصوص، ۱۱۹ فقره پرونده برای ۱۲۴ متهم که قصد سودجویی با قاچاق این کالا‌ها را داشتند، تشکیل و تحویل مراجع قضایی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • توقیف خودروی bmw قاچاق در ساری
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز
  • کشف ۴ تن و ۹۵۰ کیلوگرم قاچاق بادام در شهر ری
  • کشف ۱۱۰ کیسه مغز بادام چینی قاچاق در شهرری
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم