Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@17:38:12 GMT

۸۰ درصد محتوای معرفت دینی در قم تولید می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۴۴۳۷

۸۰ درصد محتوای معرفت دینی در قم تولید می‌شود

به گزارش ایکنا از قم، بهرام سرمست استاندار قم شامگاه سه‌شنبه 28 خرداد در دیدار با فیروزآبادی، دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور با اشاره به کاربردهای فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال در دنیای امروز، اظهار کرد: قم آمادگی برگزاری کارگروه‌های استانی شورای عالی فضای مجازی را دارد. استاندار قم شاخصه‌های مهم استان قم در تولید محتوا در فضای مجازی را برشمرد و اضافه کرد:‌ تولید بالغ بر ۸۰ درصد محتوای معرفت دینی و مذهبی در قم، رتبه دوم در صنعت چاپ و نشر، وجود بیش از ۳۰ مرکز آموزش عالی دانشگاهی و حوزوی و موسسات فرهنگی مختلف، بستر مناسب برای بهره‌مندی صحیح از قابلیت‌های فضای مجازی و رسانه‌های دیجیتال در قم را فراهم نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمست همچنین جایگاه مذهبی قم و حضور مراجع و علمای بزرگ در این شهر را مورد توجه قرار داد و افزود: بخش اعظمی از مراکز مرتبط با دفاتر و بیوت مراجع گرانقدر در راستای ایجاد ارتباط موثر و ارائه تولیدات دینی و فرهنگی از فضای مجازی بهره می‌برند. وی همچنین آماده‌سازی بسترها و زیرساخت‌های توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در قم را قابل توجه برشمرد و تصریح کرد: همه بخش‌های استان آمادگی و تعامل لازم برای توسعه مباحث حوزه فضای مجازی و رسانه های دیجیتال از جمله ایجاد شهرک آی تی در قم را دارند. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا فضای مجاز رسانه های دیجیتال سرمست فیروزآبادی نمایشگاه محتوا قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۴۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی + فیلم

مجتبی کشوری مدیرکل اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی آماری از میزان بازدید برنامه‌‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی اعم از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های داخلی اعلام کرد و گفت: از حدود ۵۰۰ هزار محتوای تقطیع شده در چهار پلتفرم، یک میلیارد و نیم بازدید از این محتواها ثبت شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • واکاوی فقهی - حقوقی مصوبه اخیر شورای عالی فضای مجازی
  • دستگیری "عامل توهین به مقدسات دینی اهل‌سنت" در گنبدکاووس
  • خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۳۱ فروردین
  • چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟
  • دستگیری و احضار اعضای باند تولید و اتتشار محتوای مبتذل در بوشهر
  • افزایش مخاطبان ویژه برنامه‌های رمضانی رسانه ملی
  • آموزش: توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • فضای‌ مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ ملی
  • فضای‌مجازی در سیطره برنامه‌های رسانه‌ملی
  • آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی + فیلم