Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: پیشرفت عملیات بهسازی رینگ اصلی بوستان پردیسان به مرز ۷۰ درصد رسید.

به گزارش ایسنا، مهندس صفا صبوری دیلمی با بیان آنکه تاکنون حدود ۳۲ هزار مترمربع از سطح رینگ اصلی پارک پردیسان با پخش حدود ۴۱۰۰ تن آسفالت مورد اجرای عملیات تراش و روکش قرار گرفته است، گفت: اتمام عملیات عمرانی در رینگ ۷ کیلومتری بوستان پردیسان، نیازمند تخصیص حدود ۱۵۰۰ تن آسفالت دیگر است و پیش‌بینی می شود این عملیات تا پایان خردادماه سال جاری تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تراش و روکش بخشی از خیابان پژوهشکده محیط زیست به عنوان یکی از معابر پر رفت و آمد بوستان پردیسان را از دیگر اقدامات انجام شده طی روزهای اخیر ذکر و اظهارکرد: بیش از ۱۳۰۰ مترمربع از سطح این معبر با استفاده از ۱۸۰ تن آسفالت مورد بهسازی قرار گرفته است.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، اقدامات عمرانی مدیریت شهری در بوستان پردیسان، پس از اتمام عملیات بهسازی رینگ اصلی ادامه خواهد یافت و از این رو اجرای فعالیت‌هایی همچون ترمیم و اجرای روکش آسفالت در پارکینگ‌ها، ترمیم جدول‌ها و مبلمان شهری، ساماندهی نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی و در نهایت تامین روشنایی معابر این بوستان نیز در دستور کار قرار دارد.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران،  رینگ ۷ کیلومتری بوستان پردیسان به عنوان یک مسیر تندرستی جهت پیاده روی و دوچرخه سواری جمع کثیری از شهروندان مورد استفاده قرار می گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پارک پردیسان شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۴۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد در بازدید از پروژه بزرگ آبرسانی شهر میبد در جلسه‌ای با حضور پیمانکار موانع و مشکلات پروژه را بررسی و بر تسریع در روند اجرای این پروژه تاکید کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد قبل از شروع فصل گرم سال و پیک مصرف آب این پروژه را به بهره برداری برساند.

او با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه بیش از ۲۰۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهر میبد اضافه می‌شود افزود که این موضوع سبب بهبود کمی و کیفی آب شرب و عدالت در توزیع آب در شهر میبد و همچنین شهر بفروئیه و روستا‌های بخش مرکزی میبد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد ادامه داد: با بهره برداری از پروژه آبرسانی شهر میبد بیش از هشتاد هزار نفر از آب شرب پایدار و باکیفیت بهره مند می‌شوند.

علمدار تصریح کرد: این پروژه شامل بیش از ۱۷ کیلومتر خط انتقال آب، تجهیز ۸ حلقه چاه، ساخت یک باب مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی و اجرای خطوط برقرسانی است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری