Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-24@01:57:37 GMT

آقای باهنر، از مردم عذر خواهی کنید یا بپذیرید!

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۴۴۸۶

آقای باهنر، از مردم عذر خواهی کنید یا بپذیرید!

در خبرها دیدم جناب آقای باهنر که بیش از بیست سال منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی بوده است، در مصاحبه ای ناعادلانه، مردم خویش را این چنین تحقیر کرده است : " شاید بتوان گفت اگر شورای نگهبان کمی کوتاه بیاید، یک «شومن» قوی می تواند رئیس جمهور شود. یعنی هرکس بیاید و بتواند به رقیب خود رکب و پشت پا بزند و متلک درشتی بیندازد، با یک خنده و اخم سه میلیون رأی در کشور جابه جا می شود و این اصلا منطقی نیست".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این روزها که حکومت بدلایلی به وحدت و تکریم مردم بیش از پیش احتیاج دارد و تمام صداها باید در نشان دادن بلوغ و رشد جامعه باشد، انتظار نبود به بهانه تعظیم شورای نگهبان، فهم و قدرت انتخاب مردم را در اندازه گزینش یک شومن!! برای سمت عالی ترین مقام اجرایی کشور تنزل داده و بعد خواسته شود چنین مردمی در مقابل استبداد جهانی مقاومت کنند، مردمی که خود شما بیش از بیست سال منتخبشان بوده اید.  
این که چرا در ماه های اخیر برخی از صاحبان تریبون ها، سخن از بی اثر کردن رای مردم می‌کنند و پیشنهاد هایی در زمینه شیوه اداره کشور بدون نیاز به رآی مردم را ارائه می‌دهند جای بحث و نوشتن بسیاری است لکن از اینکه جناب باهنر، جسورانه فهم و میزان درایت مردم را نشانه رفته است، صاحب اثر را وادار کرد تا در نوشتاری کوتاه از زبان مردم کشورش، به این گونه بی سلیقه گی های در سخن و قلم بگوید: به کجا چنین شتابان!

مرتضی بهشتی، حقوقدان و پژوهشگر

کد خبر 1271475

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مرتضی بهشتی محمدرضا باهنر رقابت انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۴۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف : مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده

رییس مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مسائل ارزی تاکید کرد: مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است.

به گزارش مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مسائل ارزی تاکید کرد: مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است. دولت و مجلس باید در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند.

وی اظهار داشت: لازم است دو قوه به یک تصمیم مشترک برسند تا از این قوای مجریه و مقننه یک حرف شنیده شود.

این جلسه صبح امروز با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی، فرزین رئیس کل بانک مرکزی، پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی، سیدشمس الدین حسینی رئیس کمیسیون جهش و رونق تولید، اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و حجت الاسلام بحرینی و محسن زنگنه از نمایندگان اقتصاددان مجلس و تعدادی از کارشناسان مرکز پژوهش‌ها در دفتر رئیس مجلس برگزار شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور
  • برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر
  • تصویب ۱۰ طرح پیشنهادی چهارمحال و بختیاری در شورای عالی کشور
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • قالیباف : مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده
  • ۶۵ درصد هزینه سلامت از جیب مردم پرداخت می‌شود
  • مردم تقریباً هزینه‌های درمانی خود را از جیب پرداخت می‌کنند
  • باهنر: اغلب نمایندگان مجلس و دولتمردان می‌خواهند مشکلات را با مسائل عاطفی حل کنند