Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@05:53:24 GMT

روند اجرای طرح‌های عمران شهری در بوشهر تسریع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۴۵۰۷

روند اجرای طرح‌های عمران شهری در بوشهر تسریع می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدنورالدین امیری از پیوستن دو دستگاه خودرو آتش‌نشانی با استانداردهای روز به ناوگان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر بوشهر خبرداد و بیان کرد: این دو خودرو با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال خریداری شد که نقش مهمی در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان بوشهری دارد.

وی با بیان اینکه این خودرو در عرصه حوزه شهری و صنعتی فعالیت می‌کند خاطر نشان کرد: این دو ماشین آتش‌نشانی که دارای مخازن ۱۰ هزار لیتری آب و ۴ هزار لیتری فوم است تا ارتفاع ۱۰۰ متری قادر به ارائه خدمات و خاموش کردن آتش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری با بیان اینکه اعتبارات خرید این خودورها از محل ارزش افزوده تأمین شده است تصریح کرد: بخشی از طرح‌های عمران شهری از محل اعتبارات ارزش افزوده تأمین می‌شود که نقش مهمی در تسریع این طرح‌ها دارد.

شهردار بوشهر با اشاره به تسریع اجرای طرح‌های عمران شهری گفت: برای اجرای این طرح‌ها علاوه بر تخصیص اعتبارات استانی و درآمد شهرداری، ۱۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات ارزش افزوده تخصیص یافت.

وی، بیان کرد: طرح‌های متنوع و مهمی امسال در توسعه زیرساخت‌های عمران شهری بوشهر اجرایی شده که با تکمیل آنها خدمات شهری به مردم افزایش می‌یابد.

کد خبر 4644777

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری بوشهر شهردار بوشهر بوشهر سازمان آتش نشانی پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۴۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌ و بلوچستان شد

رئیس جمهور در گفتگو با استاندار سیستان و بلوچستان ضمن پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در این استان، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

به گزارش مشرق، ‌رئیس جمهور در گفت‌وگو با استاندار سیستان و بلوچستان ضمن پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در این استان، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

‌استاندار سیستان و بلوچستان در این گفتگو گزارشی از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته برای رسیدگی به سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان آن ارائه کرد.

رئیس جمهور پس از استماع این گزارش، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • درخواست برخی از مادران ایرانی برای تسریع در روند استعلام تابعیت فرزندانشان
  • طرح هادی ۱۴۰ روستای استان مرکزی افتتاح شد
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌ و بلوچستان شد
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود
  • جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی اولویت مدیران عمرانی کشور باشد
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • تلاش مدیریت شهری اصفهان برای تسریع در حرکت وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر
  • روند فروپاشی رژیم صهیونیستی تسریع شده است