Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرمان نوشت: سیدحسن خمینی با خانواده زندانی سیاسی که در فشافویه به قتل رسید تماس گرفته است.
جواد امام، فعال‌سیاسی اصلاح‌طلب و مدیرعامل بنیاد باران، خبر داد سیدحسن خمینی، نوه امام‌خمینی، با خانواده علیرضا شیرمحمدعلی، زندانی‌ سیاسی که در زندان فشافویه کشته‌شده، تماس‌گرفته و با ابراز تاسف، با آن خانواده، ‌همدردی کرده و قول داده که برای «رسیدگی به دادخواهی» قضایی خانواده شیرمحمدعلی، «از طریق مسئولان مربوط» پیگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهناز سرابی، مادر شیرمحمدعلی، بر سر مزار فرزندش، خطاب به سیدحسن خمینی مدعی‌شده بود که فرزندش را بابت «اتهام‌ توهین به امام‌خمینی» به زندان برده بودند که با ضربه‌های چاقو به قتل رسید و از او پرسیده بود: «آیا راضی هستی که فرزند خودت یک سوزن بخورد؟» گفته می‌شود سیدحسن خمینی به دلیل شنیدن این سخنان مادر داغدار مقتول در پی دلجویی برآمده است. برچسب ها: سیدحسن خمینی ، فشافویه

منبع: خرداد

کلیدواژه: سیدحسن خمینی فشافویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۴۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداء تجهیزات به بیمارستان امام خمینی(ره) چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   خیر  عرصه سلامت آقای حاج ایوب اسماعیلی ساکن شهرستان ارومیه تجهیزات اداری و پزشکی (پرینتر رنگی و سنسور پالس اکسیمتر) به بیمارستان امام خمینی (ره) چایپاره  اهدا کرد.
برای تامین این تجهیزات ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان چایپاره ضمن تقدیر از این خیر سلامت، مشارکت‌های مستمر خیرین سلامت در پیشرفت، توسعه و تجهیز مراکز درمانی را بسیار موثر دانست.
  دکتر مرادخانی افزود: اقلام قابل توجهی از تجهیزات بیمارستان و مرکز بهداشت توسط خیرین سلامت اهداء شده است که باعث ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان شده که ثمره آن رضایتمندی بیماران و خوشنودی خداوند متعال است.

دیگر خبرها

  • جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!
  • امام خمینی: اسرائیلی غلط می کند به ایران بیاید؛ پایشان را قطع می کنیم
  • مراسم ترحیم مادر همسر متکی برگزار شد
  • شاد شدن ۶۲ خانواده با رهایی زندانیان
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...
  • خودکفایی ۲ هزار خانوارتحت حمایت کمیته امداد
  • ببینید | روایت رهبر انقلاب از مخالفت امام خمینی(ره) با برخوردهای تند با بدحجابان
  • فیلم/ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره)
  • انتقاد مردم از حذف تصویر امام خمینی از یک نشست خبری در سمنان + عکس ها
  • اهداء تجهیزات به بیمارستان امام خمینی(ره) چایپاره