Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان گفت: از بانک‌ها می‌خواهیم در راستای اعطای تسهیلات بازسازی و نوسازی واحدهای آسیب دیده از سیل هر چه سریعتر اقدام کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از استانداری گلستان، هادی حق شناس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مجموع ۱۷ هزار و ۸۰۰ واحد آسیب دیده استان تاکنون پرونده ۷ هزار و ۸۱۱ واحد به بانک‌ها ارسال شده و بانک‌ها نیز با ۲ هزار و ۲۵ واحد عقد قرارداد داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از بانک‌ها می‌خواهیم در راستای اعطای تسهیلات بازسازی و نوسازی هر چه سریع‌تر اقدام کنند تا عملیات اجرایی زودتر صورت پذیرد و مردم به خانه‌های خود بازگردند.

حق شناس تصریح کرد: بانک‌ها باید تلاش کنند تا نیمه تیرماه مراحل عقد قرارداد با واحدهای آسیب دیده استان پایان پذیرد.

وی گفت: از مجموع واحدهای آسیب دیده استان ۲۸۰۰ واحد تعمیری و ۳۰۵۰ واحد تخریبی به افراد تحت پوشش کمیته امداد تعلق دارد که از خیرین استان و استان‌های معین یعنی خراسان رضوی و گیلان می‌خواهیم در این زمینه مشارکت لازم را داشته باشند.

استاندار گلستان به جبران خسارت‌های بخش کشاورزی هم اشاره کرد و گفت: تاکنون ۸ هزار و ۹۴۲ پرونده در بخش کشاورزی تشکیل شده و قریب به ۲۴ میلیارد تومان به خسارت دیدگان اعطا شده و تا پایان هفته تلاش داریم ۳۲ میلیارد دیگر به ۳ هزار و ۳۰۰ پرونده پرداخت کنیم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل منطقه گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۴۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیر سیم های شارژ آسیب دیده توسط تعمیرکار مشهور تایوانی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه تعمیر ریموت کنترل تلویزیون با کمک یک مداد (فیلم) نحوه تعمیر لامپ LED قدیمی با کمک یک مداد (فیلم) تعمیر کردن لامپ LED با باتری قلمی (فیلم)

دیگر خبرها

  • فعال شدن صنایع راکد در گرو همکاری بانک‌ها است
  • انفجار گاز در نوشهر ۲ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • تعمیر سیم های شارژ آسیب دیده توسط تعمیرکار مشهور تایوانی (فیلم)
  • انحصارزدایی از بازار اجاره نویسی با اعطای حق انتخاب به مردم
  • رتبه دوم قم در طرح نهضت ملی مسکن 
  • سرعت گرفتن چرخ اشتغال سیستان و بلوچستان با طرح نهضت ملی مسکن
  • استاندار مرکزی: عقب افتادگی‌ حوزه مسکن باید در سال ۱۴۰۳ جبران شود
  • بانک مرکزی امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه را ابلاغ کرد
  • امهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده از حوادث غیرمترقبه ابلاغ شد
  • قانون وام ازدواج ، فرزندآوری و مسکن ابلاغ شد