Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@10:09:51 GMT

تخریب 1500واحدمسکونی براثر وقوع سیل در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۴۵۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ ابوالفضل طهماسبی در اولین جلسه شورای اندیشه ورز با حضور اصناف و بازاریان استان گفت : اصناف و بازاریان یکی از بازوان توانمند و قدرتمند نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف هستند.

 

وی نامگذاری سال ۱۳۹۸ با عنوان رونق تولید را چراغ راهی دانست و افزود : اگر رونق تولید تحقق یابد بخشی از مشکلات موجود درجامعه بهبود یافته و گام موثری در جهت تولید و رونق کسب و کار ایرانی برداشته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طهماسبی از برگزاری میز خدمت در استان خبر داد و گفت: در راستای رونق تولید ، ایجاد ارتباط میان مردم  با مسئولین  و برطرف نمودن برخی از مشکلات اصناف برگزاری میز خدمت را در دستور کار داریم.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان افزود: میز خدمت در واقع حلقه واصل میان اصناف و دستگاه های اجرایی است به این شکل که با برگزاری میز های خدمت ، مردم و بازاریان مشکلات و مسائل خود را در حوزه مختلف با مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی در میان گذاشته و اقدامات لازم در راستای برطرف نمودن این مشکلات صورت میگیرد.

 

طهماسبی در ادامه جلسه با اشاره به جمع آوری و ارسال کمک های مردمی به مناطق سیل زده گفت: در راستای جمع آوری کمک های مردمی برای مناطق سیل زده،اصناف وبازاریان همانند گذشته اولین گروهی بودند که پیش قدم شدند و با کمک های نقدی و غیر نقدی بخشی از خسارات موجود در مناطق سیل زده را برطرف نمودند.

 

وی ادامه داد  : وقوع سیل در برخی از مناطق کشور سبب تخریب ۱۷۰ هزار واحد مسکونی گردید و سازمان بسیج ساخت و بازسازی ۲۰هزار واحد مسکونی را بر عهده گرفته است ؛ در استان زنجان به جز واحد های مرمتی ، یک هزارو ۵۰۰ واحد مسکونی بر اثر وقوع سیل به طور کامل تخریب شده است .

 

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطر نشان کرد: استان زنجان در جهت بازسازی و کمک رسانی به مناطق سیل زده معین خود استان زنجان می باشد به این ترتیب که کمک های جمع آوری شده در جهت بازسازی و مرمت مناطق سیل زده صرف مناطق سیل زده و ساخت واحد های مسکونی تخریبی در استان زنجان می شود.

 

وی افزود: در همین راستا اقدامات لازم در خصوص جمع آوری کمک های مردمی و اعلام شماره حساب های بانکی برای ساخت و مرمت مناطق سیل زده استان صورت بگیرد تا ساخت واحد های مسکونی استان قبل از شروع فصل سرما آغاز شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۴۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 

          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی؛  افسر نگهبان آتش نشانی مشهد مقدس گفت:شامگاه حادثه حریق یک منزل مسکونی به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۲، ۲۸ و ۳۸ به محل حادثه واقع در بولوار شهید چراغچی اعزام شدند.     آتشپاد سوم محمد اسلامی افزود: این حریق در طبقه دوم یک منزل سه طبقه رخ داده بود و با توجه به اینکه ساکنین پس از وقوع حادثه از منزل خارج شده بودند، حریق خوشبختانه بدون خسارت جانی و مصدوم، با تلاش آتش نشانان اطفا شد.     وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، از شهروندان خواست به محض وقوع حادثه موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۵ به آتش نشانی اعلام کنند.

 

دیگر خبرها

  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • ١٠٠ هزار واحد صنفی در استان كرمان باید شناسه یکتا دریافت کنند
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • وزش شدید باد استان زنجان را فرا می‌گیرد
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • آسیب دیدن منزل، نتیجه متصل نبودن به شبکه فاضلاب
  • فرونشست بخشی از یک ملک مسکونی
  • (ویدئو) لحظه سرقت از پارکینگ و انباری یک مجتمع مسکونی در زنجان در کمال خونسردی و بدون ماسک!
  • بازسازی بیش ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی در مناطق زلزله زده خوی