Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس به نقل از دیلی‌میل، براساس گزارش‌های رسیده اینستاگرام مجدداً دچار اختلال در سراسر جهان شده است.

این سومین بار است که این اپلیکیشن طی چند روز اخیر قطعی گسترده داشته است؛ کاربران در سراسر جهان گزارش کرده‌اند که آپدیت صفحه اینستاگرام برایشان مقدور نبوده است؛ برخی از عدم نمایش فید آن و برخی از ناممکن بودن جستجو در آن خبر داده‌اند و تعدادی از افراد نیز گزارش کرده‌اند که پیام «متأسفیم، اما چیزی نادرست است؛ لطفا بعدا دوباره امتحان کنید» را دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس داده‌های موجود، اختلال سراسری این اپلیکیشن از صبح روز گذشته آغاز شده بود و تا ساعت‌ها ادامه داشت. 

 کاربران در اروپا، ایالات متحده، انگلیس، آمریکای جنوبی، استرالیا، مالزی و بخش‌هایی از چین بیشترین اختلال در این اپلیکیشن را داشته‌اند.

آمارهای موجود نشان می‌دهد، بیش از 5 هزار و 600 گزارش از کاربران مبنی بر اختلال اینستاگرام دریافت شده است.

این شبکه اجتماعی متعلق به فیس‌بوک طی یک ماه اخیر بارها دچار اختلال شده و تاکنون هیچ توضیحی درباره این قطعی‌های گسترده به کاربران داده نشده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۴۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری کشاورزان معترض با پلیس بلژیک/ بروکسل غرق در کود و کاه!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گاردین، کشاورزان بلژیکی در اعتراض به سیاست‌های اتحادیه اروپا در این حوزه، در آستانه نشست وزرای کشاورزی این بلوک، با پرتاب کود شیمیایی و اشیاء و به آتش کشیدن علوفه، خیابان‌های بروکسل را به آشوب کشیدند.

کشاورزان در اعتراض به آنچه سنگ‌اندازی افراطی، تشدید اقدامات زیست‌محیطی و همچنین سیل واردات معاف از مالیات اوکراین به اروپا خوانده‌اند، خیابان‌های پایتخت بلژیک را در نزدیکی مقر اتحادیه اروپا مسدود کردند.

جمله «بگذارید از حرفه‌مان درآمد داشته باشیم» روی پلاکارد نصب‌شده بر تراکتوری که جاده اصلی پوشیده از سیب‌زمینی، تخم‌مرغ، کود و کاه را مسدود کرده بود، به چشم می‌خورد.

بروکسل‌تایمز نوشته است که در جریان درگیری کشاورزان با پلیس، دو مامور زخمی شده‌اند. کشاورزان سراسر اروپا ماه‌هاست که در واکنش به سیاست‌های سختگیرانه زیست‌محیطی اتحادیه اروپا از جمله قطع یارانه‌ها دست به اعتراضات گسترده زده‌اند. معترضان همچنین خواستار توقف واردات محصولات کشاورزی ارزان‌قیمت اوکراین نیز شده‌اند.

کد خبر 6063502

دیگر خبرها

  • رژه سراسری شناورهای مردمی کشورهای جبهه مقاومت در آستانه روز جهانی قدس/ روز قدس امسال در سراسر جهان فراگیر تر از هر سال برگزار خواهد شد
  • (تصاویر) رومی القحطانی؛ زیباترین دختر عربستان و نماینده سعودی در مسابقه دختر شایسته جهان کیست؟
  • عکس| دردسر حضور در فضا!
  • مفت‌فروشی محبوب‌ترین تیمهای دنیا در اینستاگرام! / شیرجه خریداران پرسپولیس و استقلال در استخر عسل
  • درگیری کشاورزان معترض با پلیس بلژیک/ بروکسل غرق در کود و کاه!
  • برترین مقاصد گردشگردوست از سراسر جهان
  • کاربران ایرانی در سال گذشته از کدام ایموجی‌ها بیشتر استفاده کردند؟
  • قابلیت جدید اینستاگرام و تردز؛ محدودکردن محتوا‌های سیاسی!
  • عجیب ترین ساختمان ها در سراسر جهان + فیلم
  • یوتیوب یک مجرم را به دام انداخت!