Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@21:51:01 GMT

برانکو:خیلی وقت بود که به جدایی فکر می‌کردم

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۴۶۶۱

برانکو:خیلی وقت بود که به جدایی فکر می‌کردم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛سرمربی سابق پرسپولیس گفت و گوی نه چندان بلندی را را روزنامه «جوتارنجی لیست» کشورش انجام داده است.مصاحبه ای که بخشی از آن را تسنیم منتشر کرده است.او در ابتدا گفته است:«من با کشور ایران، مردمش، شهر تهران و هواداران ارتباط برقرار کرده بودم و ایران در قلبم جای دارد. مدت زیادی بود که به جدایی از پرسپولیس فکر می‌کردم و در نهایت تصمیم بر رفتن گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من از چالش‌ها و کار کردن خسته نشده‌ام. می‌خواهم و عاشق این هستم که باعث پیشرفت بازیکنان جوان شوم، ببینم که چطور آنها رشد می‌کنند و به خصوص عاشق کار کردن هر روزه در باشگاه هستم. کار در رده باشگاهی بیشتر از کار در رده ملی من را به خود جذب می‌کند. این روش زندگی من است و خوشحال هستم که می‌توانم در در رده باشگاهی کار کنم. همیشه هم باانگیزه بوده‌ام.»

سرمربی چهار فصل اخیر پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت:«هدفم همیشه کسب جام بوده و در الاهلی هم این هدف را دنبال خواهم کرد. در کنار اینها ما باید در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم و حریف ما الهلال است. من خوشبین هستم و بر این باورم که می‌توانیم به پیروزی‌هایی دست پیدا کنیم و حتی در لیگ قهرمانان به مراحل بالاتر پیشروی کنیم. بی‌صبرانه منتظر شروع این چالش جدید و این فصل جدید از دوران مربیگری‌ام هستم

برانکو که پرسپولیس را در چهار سال اخیر به سه قهرمانی متوالی در رقابت‌های لیگ برتر رساند، صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد:« با پرسپولیس تا فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم اما موفق به کسب قهرمانی نشدیم. با این حال بر این باورم که فرصت‌های دیگری برای کسب جام خواهم داشت.»

سرمربی کروات الاهلی همچنین در پاسخ به این پرسش که «آیا ماریو بودیمیر را هم با خود به الاهلی خواهید برد؟»، تأکید کرد:« نمی‌دانم وضعیت کنونی بودیمیر به چه صورت است چون او هنوز با پرسپولیس قرارداد دارد.»

ماریو بودیمیر در نقل‌وانتقالات زمستانی اخیر بود که با قراردادی 18 ماهه از دینامو زاگرب به پرسپولیس پیوست، اما یکی از بازیکنانی است که گفته می‌شود به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش ممکن است از باشگاه پرسپولیس به فیفا شکایت کند.

251 251

کد خبر 1271481

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ باشگاه پرسپولیس لیگ برتر هجدهم فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۴۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!

آفتاب‌‌نیوز :

العین امارات با وجود شکست ۲-۱ مقابل الهلال در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، موفق شد به فینال صعود کند. العین که چند سالی بود در لیگ قهرمانان آسیا توفیق زیادی نداشت، با هدایت هرنان کرسپوی آرژانتینی موفق شد بعد از سال‌ها به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

در مورد فینالیست شدن العین نکته جالبی وجود دارد و آن هم نقش ِویژه پرسپولیس در این صعود است. پرسپولیس که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الدحیل، النصر و استقلال تاجیکستان همگروه بود، در آخر نتوانست به دور حذفی صعود کند و در همان مرحله گروهی حذف شد. با این حال تیم گل‌محمدی بعد از شکست الدحیل در قطر زمینه‌ساز اخراج هرنان کرسپو از الدحیل شد و این مربی از این تیم قطری اخراج شد. اخراجی که البته برای بازیکن سابق پارما، لاتزیو، اینتر، میلان و چلسی خوش یمن شد و کرسپو بلافاصله هدایت العین را برعهده گرفت.

کرسپو با العین برخلاف الدحیل عالی نتیجه گرفت و موفق شد با شکست دادن النصر و الهلال دو غول پرستاره فوتبال عربستان راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود. اگر پرسپولیس مقابل الدحیل به برتری نمی‌رسید، شاید کرسپو به کارش در الدحیل ادامه می‌داد و برکنار نمی‌شد. العین هم به سراغ مربی دیگری می‌رفت و شرایط به کلی تغییر می‌کرد. در واقع پرسپولیس نقش ویژه‌ای در صعود العین به فینال آسیا داشته و هواداران این تیم اماراتی می‌تواند از نماینده ایران ممنون باشد!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ باز هم منتظر شگفتی باشیم؟
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن