Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@11:23:11 GMT

جذب بیش از 6 هزار مشترک در سال جاری

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۴۶۹۹

جذب بیش از 6 هزار مشترک در سال جاری

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: این شرکت در بهار سال 98 توانسته است 65 کیلومتر عملیات شبکه گذاری انجام دهد و 6 هزار و 200 مشترک جدید را جذب کند.

به گزارش ایلنا از رشت، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: گاز گیلان در سه ماه اول سال 98 توانسته بیش از 65 کیلومتر عملیات شبکه گذاری را انجام دهد و مجموع طول شبکه و خط تغذیه گاز در سطح استان را به بیش از 20 هزار و 600 کیلومتر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین این شرکت در سال جاری بالغ بر 2 هزار و 700 انشعاب گاز در استان نصب کرده که با احتساب آن مجموع انشعابات گاز در استان به 584 هزار 600 عدد افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان همچنین از جذب بالغ بر 6 هزار و 200 مشترک جدید در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: هم اکنون 98 درصد خانوارهای شهری و روستایی استان بهره مند از گاز می باشند و با جذب این تعداد مشترک، مجموع مشترکین گاز در گیلان به یک میلیون و 65 هزار مشترک افزایش یافته است.

 اکبر نقش گاز را درجهت تقویت و توسعه اقتصاد استان حیاتی برشمرد و گفت : این شرکت علاوه بر گازرسانی به مشترکان خانگی، در سال جاری به 34 واحد صنعتی و 928 واحد تجاری گازرسانی نموده و نقش مهمی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید ایفا کرده است.

وی افزود: با اجرای عملیات گازرسانی در سال جاری، هم اکنون در استان گیلان 5 هزار و 595 واحد صنعتی، 75 هزار و 138 واحد تجاری و 96 جایگاه CNG برخوردار از گاز طبیعی هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خصوص مصرف گاز در استان گفت: در بهار امسال در مجموع بیش از 1.5 میلیارد مترمکعب گاز در حوزه های مختلف مصرف شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 4 درصد رشد داشته است و این افزایش با توجه به جذب بیش از 40 هزار مشترک در یک سال گذشته از روندی منطقی برخوردار است.

 اکبر اظهار داشت: این شرکت هم اکنون به پایان عملیات توسعه گازرسانی در استان نزدیک شده و همراستا با سیاست های شرکت ملی گاز در راستای کیفی سازی خدمات، اقدامات مناسبی از قبیل پروژه قرائت و چاپ همزمان صورتحساب، GIS، طرح سفیران انرژی، بهینه سازی مصرف سوخت گرمکن های ایستگاه های تقلیل فشار گاز، مرکز پیام و امداد متمرکز، ایجاد شبکه پرسرعت مخابراتی در ادارات گاز استان، سامانه مکانیزه رسیدگی به شکایات، نرم افزار موبایلی خدمات الکترونیک گاز و ..... را در جهت افزایش رضایتمندی مردم و مشترکین گرامی به انجام رسانده است.

وی گفت: این اقدامات کیفی در کنار اجرای موفق گازرسانی در سراسر استان سبب شد تا شرکت گاز استان گیلان در سال گذشته موفقیت های بزرگی از جمله تندیس بلورین سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز، دستگاه برگزیده در جشنواره شهید رجایی، نشان زرین مسئولیت های اجتماعی، مقام دوم در زمینه صیانت از حقوق شهروندی و رتبه دوم سلامت اداری در میان شرکت های گاز استانی را به دست آورد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال انرژی حقوق شرکت ملی گاز شهری و روستایی نرم افزار قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۴۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب سد سفیدرود ۱۵ اردیبهشت ماه رهاسازی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید خرمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: آب سد سفیدرود از ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ از طریق کانال‌های راست و چپ سنگر برای آبیاری شالیزارهای گیلان رهاسازی می‌شود.

وی با بیان اینکه تأمین آب کشاورزی یکی از دغدغه‌های کشاورزان در فصل زراعی است، گفت: شرکت آب منطقه‌ای گیلان هر سال با توجه به میزان ذخیره آب سد سفیدرود، برنامه زمان بندی شده‌ای را برای رهاسازی آب کشاورزی اعلام می‌کند که شالیکاران باید بر اساس این برنامه و تقویم زراعی پیشنهادی از سوی جهاد کشاورزی استان مراحل مختلف کاشت، داشت و برداشت محصول خود را اجرا کنند.

مدیرعامل شرکت منطقه‌ای گیلان با بیان اینکه این استان ۲۳۸ هزار هکتار شالیزار دارد، گفت: ۱۷۲ هزار هکتار معادل ۷۲ درصد از شالیزارهای استان آبخور سد سفیدرود هستند و بقیه زمین‌های کشاورزی هم با استفاده از منابع آب محلی مانند چاه‌ها، رودخانه‌ها و آب بندان‌ها آبیاری می‌کنند.

کد خبر 6083747

دیگر خبرها

  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • شعله‌های آبی گاز برای ۱۳ هزار مشترک دیگر استان مرکزی روشن شد
  • رفع تصرف زمین‌های دولتی در شهرستان لاهیجان
  • واریز ۹۴۱میلیارد تومان سود به حساب سهامداران
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند
  • هشدار سطح زرد هواشناسی برای فعالیت سامانه بارشی در گیلان
  • طرح های دانش بنیان حمایت می شوند
  • آب سد سفیدرود ۱۵ اردیبهشت ماه رهاسازی می شود
  •  گازرسانی به حفرات خالی تکاب کلید خورد