Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ علی صالحی رئیس کل دادگستری استان در جریان دیدار با شهروندان ، 86 پرونده از حوزه های مختلف قضایی استان را مورد بررسی قرار داد. 

در این دیدار که معاونین قضایی دادگستری استان هرمزگان نیز حضور داشتند ، رئیس کل دادگستری استان پس از بررسی هر یک از درخواست های مطرح شده، به منظور رسیدگی به مطالبات مردم، دستورات لازم را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس این گزارش ، از مجموع 61 پرونده رسیدگی شده ، 52 پرونده با موضوع حقوقی و 34 پرونده نیز با عناوین کیفری مورد بررسی قرار گرفت و عمده‌ترین تقاضای مراجعان را تسریع در رسیدگی‌ها ،اعمال ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری و تخفیف در مجازات به خود اختصاص می داد .

گفتنی است؛ جلسات دیدار مردمی مسئولین قضایی استان هرمزگان در راستای عمل به سیاست‌های راهبردی قوه قضاییه، صیانت از حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع و اعمال نظارت بر رسیدگی شایسته به امور اداری و قضایی شهروندان در روز‌های سه شنبه هر هفته برگزار می‌گردد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حقوق رئیس کل دادگستری استان قانون قوه قضاییه هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۴۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص شعب ویژه قضایی برای رسیدگی تخصصی به پرونده های میراث فرهنگی گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حیدر آسیابی افزود : در این راستا شعب ویژه برای رسیدگی تخصصی به جرائم حوزه میراث فرهنگی در دادسراها و محاکم استان اختصاص می یابد.
محمود اسپانلو ،دادستان مرکز استان هم در این بازدید گفت: حفظ و حراست از میراث فرهنگی  استان از وظایف اصلی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است و در دادگستری استان هم  آمادگی هر گونه همکاری در این راستا را دارد.
محمود اسپانلو از مسئولان این اداره خواست: مسئولیت ها و تکالیف دستگاه های اجرایی و خدمات‌رسان در حوزه بافت‌ها و بناهای تاریخی را به دادستانی اعلام کنند تا از باب حقوق عامه پیگیری کنیم.
محمدجواد ساوری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان هم در این بازدید گفت: شهر تاریخی استرآباد به دلیل وسعت کار مرمت و احیا، اعتبارات موردنیاز، همچنین تأثیر احیاء آن بر توسعه و رونق گردشگری استان از پروژه‌های مهم استان است.
خانه تاریخی شعرباف ، مدرسه تاریخی تقوی، خانه تاریخی شیرنگی، سرای باقری‌ها(هتل بوتیک هفت پیکر)، خانه تاریخی شفیعی‌ها و خانه تاریخی رضاقلی‌نژاد(هتل بوتیک سرای خان)، امامزاده نور (ع)، خانه تاریخی میرشهیدی و باغ مزار استاد محمدرضا لطفی از جمله بناهایی بود که مسئولان قضایی استان از آن دیدن کردند.

دیگر خبرها

  • بارگذاری ۹۰ میلیون رأی و تصمیم قضایی گمنام‌شده در سامانه تناد
  • اختصاص شعب ویژه قضایی برای رسیدگی تخصصی به پرونده های میراث فرهنگی گلستان
  • سازش ۱۳ هزار پرونده قضایی در آذربایجان‌غربی
  • اختصاص ۳ شعبه ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های تولید و سرمایه‌گذاری
  • گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان
  • مسوولان قضایی استان تهران در ماه آینده ۱۳ دیدار مردمی خواهند داشت
  • به درخواست های 68 نفر در ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری گلستان رسیدگی شد
  • برگزاری ۱۷۰۰ دادگاه برخط در خراسان شمالی در سال ۱۴۰۲
  • عدالت محوری در دستور کار مسئولان دادگستری باشد
  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در اصفهان