Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام مهدی فقیهی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان، 28 خردادماه در نشست ماهانه حلقه سرگروه‌های طرح صالحین این شهرستان، گفت: بدترین جنبده‌ها کسانی هستند که حرف حق را می‌شنوند ولی تعقل نمی‌کنند، در حالی که باید حرف حق را شنید و روی آن تعقل کرد.
وی بیان کرد: بایستی بر بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری تعقل کنیم تا ببینم جایگاه ما در این مهم کجاست، در حالی که این بیانیه متعلق به تک تک افراد جامعه است که باید در این راستا ابلاغ رسالت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام فقیهی تأکید کرد: انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام(ره) توسط مردم به پیروزی رسید، مردم حق را انتخاب کردند و استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، شعار ما شد.
وی بیان کرد: شعار فوق گام اول انقلاب بود، لذا امام(ره) به ملت ایران عزت و شرافت داد و در بحث سیاست دگرگونی ایجاد شد و مشت محکمی در دهان استکبار زده شد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان اظهار کرد: خون دل‌ها خورده شده و خون‌ها ریخته شده تا اسلام به دست ما رسیده است، لذا آیندگان پای سفره استقامت و عزت ملت ایران خواهند نشست.
وی یادآور شد: ما وارد مرحله گام دوم انقلاب شدیم که خودسازی، جامعه‌سازی و تمدن‌سازی باید در رأس امورات‌مان باشد تا زمینه برای استقرار حکومت عدالت‌گستر حضرت ولی‌عصر(عج) رقم بخورد.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: بیانیه گام دوم انقلاب حرف حق تعقل نشست ماهانه کوهبنان سرگروه های طرح صالحین ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۴۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه روحانیون اهل سنت آذربایجان غربی در محکومیت جنایات اخیردر بیمارستان شفاء غزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد،

بسم الله القاسم الجبارین

فلسطین پاره تن جهان اسلام است. امام خمینی (ره)

بار دیگر مردم جهان و مجامع بین المللی شاهد جنایت هولناک دیگری از صهیونیست های خون خوار در بیمارستان الشفاء غزه شدند. ماشین نسل کشی این رژیم منحوس و جنایتکار با هتک حرمت بانوان، دختران و کشتار مجروحان غیر نظامی و کادر پزشکی در برابر دیدگان افکار عمومی، سازمان ها و نهادهای بین المللی خوی درندگی و ددمنشی خود را هر چه بیشتر نمایان نمود.

 این مولود نامشروع استکبار جهانی که نطفه منحوس آن با غارت،نسل کشی، قتل عام و جنایت بسته شده است در شش ماه گذشته چنان جنایت وحشتناکی را مرتکب شده است که تاریخ کمتر آنرا سراغ دارد. امروزه بر همه کشورهای اسلامی، عربی، و آزادمنشان جهان لازم است که با تمام توان در مقابل این فجایع هولناک ایستاده، جلوی این نسل کشی وحشیانه را گرفته و با سران جنایتکار این رژیم کودک کش برخورد قاطع نمایند.

 ما روحانیون، ائمه جمعه، جماعات و طلاب مدارس علوم دینی اهل سنت آذربایجان غربی همگام با هم میهنان مومن، با بصیرت و انقلابی اقصی نقاط ایران اسلامی این جنایات وحشیانه رژیم اشغالگر را محکوم می‌نماییم و آمادگی خود را جهت جهاد و مبارزه بر علیه این جرثومه جعلی و منحوس طبق رهنمودهای امام مسلمین حضرت امام خامنه ای اعلام می‌نماییم و از همه علماء و خطباء و ائمه جمعه و جماعات شیعه و اهل سنت استدعا داریم در این ماه مبارک رمضان ضمن روشنگری توطئه و خطر صهیونیسم علیه امنیت و هویت مسلمانان و کشورهای اسلامی، مردم را در راستای مبارزه همه جانبه با این رژیم جنایتکار تشویق و ترغیب کنند.

دیگر خبرها

  • اهمیت زبان هنر در تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی
  • ۳ رکن اصلی جامعه ایمانی در نگاه قرآن
  • بیانیه علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • بیانیه علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی
  • بیانیه روحانیون اهل سنت آذربایجان غربی در محکومیت جنایات اخیردر بیمارستان شفاء غزه
  • دومین حمله عراقی‌ها به پایگاه‌های صهیونیستی درکمتر از۲۴ساعت
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در بیمارستان غزه
  • مقاومت لبنان ۲ پایگاه‌ ۳ شهرک نظامی اسرائیل را درهم کوبید
  • لزوم مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی با عزم جهانی
  • سالک، عضو جامعه روحانیت مبارز: مردم مهمترین هدف مورد هجوم دشمن است/ خیلی از اصول‌گرایان هم کوتاهی کردند/ وجود انسان‌های بی‌بصیرت مانع رشد وحدت امت است