Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@06:01:57 GMT

چرخ‌گوشت دست کارگر جوان را بلعید +تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۴۸۵۶

چرخ‌گوشت دست کارگر جوان را بلعید +تصاویر

خبرگزاری تسنیم: سید جلال ملکی با اعلام خبر گیر افتادن دست یک کارگر جوان داخل چرخ‌گوشت صنعتی، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت ۲۱:۳۵ شب گذشته (۲۸ خرداد) یک مورد حادثه گیر افتادن دست داخل چرخ‌گوشت صنعتی در خیابان شیخ بهایی جنوبی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور آتش‌نشانان در مدت زمان دو دقیقه در محل حادثه ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد یک کارگر ۲۰ ساله در قسمت رستوران یک مجتمع اقامتی مشغول کار با دستگاه چرخ‌گوشت صنعتی بوده که به یکباره دست چپ وی داخل چرخ‌گوشت گرفتار شده بود.

وی تصریح کرد: از آنجایی که در اینگونه حوادث عملیات رهاسازی باید تحت نظر پزشکان متخصص انجام شود، آتش‌نشانان فرد مصدوم را با چرخ‌گوشت صنعتی به بیمارستان انتقال دادند و در آنجا با حضور یک گروه نجات دیگر (مجموعاً دو گروه نجات) و در اتاق عمل مشغول جداسازی دست این کارگر انجام شد.

به گفته ملکی، این چرخ‌گوشت صنعتی پوسته زخیمی داشت که آتش‌نشانان با احتیاط کامل مشغول برش دادن پوسته زخیم چرخ‌گوشت شده و پس از دقایقی تلاش موفق شدند دست این کارگر را از داخل این دستگاه خارج کنند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: دست مصدوم از قسمت انگشتان و قسمت پایینی دچار آسیب‌های شدیدی شده بود که وی برای ادامه اقدامات درمانی تحویل کادر پزشکی شد.

وی یادآور شد: زمانی، حوادث چرخ‌گوشت از آمار بالایی برخوردار و جزو حوادث رایج تهران بود، اما در سال‌های اخیر با توجه به تغییر در سبک زندگی شهروندان و ساختار فیزیکی چرخ‌گوشت‌ها مخصوصاً چرخ‌گوشت‌های خانگی، آمار این نوع حوادث بسیار کمتر شده، اما کماکان شاهد گیر افتادن دست کارگران داخل چرخ‌گوشت‌های صنعتی هستیم.

ملکی با بیان اینکه اکثر این موارد به بی‌احتیاطی افراد بر می‌گردد، گفت: باید برای استفاده از چرخ‌گوشت‌ها از افراد باتجربه استفاده شود و فرد حین کار نباید خسته باشد.

اخبار داغ خداحافظی پژمان منتظری از استقلال و تیم ملی ۱۰ گل فوق العاده هوشمندانه مسی فیلم: ۱۶ تصادف وحشتناک رالی/ حتی BMW هم طاقت نیاورد! ناگفته‌هایی از دیپلمات‌ها و دیپلماسی در روز تشییع امام خمینی بی‌خبری اطرافیان احمدی‌نژاد از خودکشی عبدالرضا داوری مکزیک، "سند سری" ترامپ را منتشر کرد

منبع: فردا

کلیدواژه: چرخ گوشت دست کارگر جوان تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۴۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین

آتش سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین(ع) با تلاش آتش نشانان بخیر گذشت و از بروز خسارت مالی سنگین جلوگیری بعمل آمد.

به گزارش مشرق، در پی تماس پرسنل بیمارستان و گزارش آتش سوزی در انبار داروی بیمارستان به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای ۲، ۹۳ و ۷۳ را به همراه خودروی حمل دستگاههای تنفسی ایستگاه ۷۱ ساعت ۰۰:۲۵ روز گذشته رهسپار محل حادثه به خیابان مدنی جنوبی، بیمارستان امام حسین(ع) شدند.

عیسی عبدالپور، معاون منطقه شش عملیات در این باره گفت: آتش سوزی در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه با کاربری انبار رخ داده بود.

معاون منطقه شش عملیات در ادامه تصریح کرد: این ساختمان در ضلع جنوب شرقی محوطه بیمارستان با کاربری انبار دارو به مساحت تقریبی ۱۰۰ متر مربع رخ بود و در زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی بخشی از قسمت شرقی انبار کاملاً شعله ور بود و دود زیادی به اطراف زبانه می کشید.

وی درباره روند عملیاتی آتش نشانان گفت: نیروهای عملیات بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه و مجهز شدن به تجهیزات حفاظت فردی و دستگاههای تنفسی ضمن قطع برق و گاز ساختمان به سرعت وارد انبار شدند و با استفاده از یک رشته لوله آبدهی، عملیات مهار آتش را آغاز کردند.

عبدالپور خاطرنشان کرد: این آتش سوزی می‌توانست علت رخداد یک حادثه در سطح وسیع تر شود و خسارت مالی سنگینی برجای گذارد و موجب از بین رفتن داروهای کمیاب مختص بیماری های خاص گردد که با سرعت عمل و دقت بالای آتش نشانان در کمترین زمان ممکن مهار و خاموش شد.

معاون منطقه شش عملیات در پایان افزود: آتش نشانان ضمن عملیات مهار آتش پس از انجام لکه گیری و انجام عملیات تهویه(تخلیه دود و جایگزینی هوای تمیز) در ساختمان انبار داروی بیمارستان، ایمن سازی موقعیت و تحویل محل حادثه به پرسنل بیمارستان به ماموریت خود پایان دادند.

دیگر خبرها

  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد جوان از داخل زندان
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • علت آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین چه بود؟/ عکس
  • جنایت هولناک در لواسان؛ کشف جسد در بشکه اسید
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • بانه ، قطب تولید گوشت مرغ در استان
  • پایان تلخ جوان سنندجی در ته چاه | ۴ نفر توسط جوان سنندجی نجات یافتند