Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@07:18:19 GMT

استقلال-چشمی؛ مذاکره از سر گرفته شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۴۸۷۸

استقلال-چشمی؛ مذاکره از سر گرفته شد

باشگاه استقلال تلاش های خود برای حفظ چشمی را آغاز کرده است و نمی خواهد او را از دست بدهد.

به گزارش ورزش سه، روزبه چشمی اولین بازیکنی بود که با توجه به اختلافات داخلی اعلام کرد در استقلال ادامه نخواهد داد و حتی شایعاتی درباره توافق او با الاهلی نیز منتشر شد اما در نهایت او راهی لیگ ستارگان قطر نشد.


همین موضوع باعث شد تا مدیران استقلال که به این بازیکن ملی پوش نیاز داشتند، دوباره با او تماس هایی را برقرار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چشمی در سال های گذشته همواره از خوب های استقلال و چهره ثابت اردوهای تیم ملی بوده و از دست دادن او به استقلال لطمه می زند و به همین دلیل مدیران باشگاه قصد دارند تا بعد از مشکلات ایجاد شده، حالا برای تمدید قرارداد او اقدام کنند و در همین زمینه اقداماتی انجام دادند و به زودی با او پای میز مذاکره خواهند نشست تا شاید چشمی و استقلال برای لیگ نوزدهم در کنار یکدیگر باشند.

روزبه چشمی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها روزبه چشمی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۴۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی تحولات قیمتی فاو 460 نشان می‌دهد: کشنده فاو نور چشمی بازار شد

تحلیل رفتار فعالان و معامله‌گران خودروهای تجاری نشان می‌دهد این بازار صعودی و از رکود خارج می‌شود. بررسی موردی این رفتار در خصوص کشنده فاو460  (FAW460) حکایت از ورود پول‌های هوشمند و سنگین برای داغ کردن معامله با هدف کسب سود از افزایش قیمت احتمالی آن دارد. رصد معاملات و قیمت‌گذاری موجود در بسترهای مجازی خرید و فروش خودرو حکایت از رشد آگهی‌های بدون قیمت دارد. پیش از این دلال‌ها با انتشار آگهی‌های بدون قیمت تلاش می‌کردند در شرایط رشد روزانه قیمت‌ها بیشترین سود را کسب کنند و از بازار سوداگری عقب نمانند تا بتوانند بر اساس آخرین قیمت، محصول خود را بفروشند.

ورود پول‌های هنگفت به معاملات کشنده FAW460 سبب شده بازار پیش‌بینی افزایش قیمت داشته باشد و همین امر منجر به ایجاد تقاضای زیادی در معاملات فاو460 شده است. البته چنانچه خریداران واقعی پیش‌بینی درستی از بازار داشته باشند می‌توانند از زیان خود جلوگیری کنند.
حال باید به نظاره نشست و دید واکنش خریداران واقعی به شرایط کنونی بازار چیست.

دیگر خبرها

  • توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • کشنده فاو نور چشمی بازار شد
  • بررسی تحولات قیمتی فاو 460 نشان می‌دهد: کشنده فاو نور چشمی بازار شد
  • آینده اقتصاد سوریه/ شرایط روزبه‌روز سخت می‌شود
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • ارتباط چشمی چیست و چطور در آن مهارت پیدا کنیم؟
  • همسران روزبه چشمی و مهرداد محمدی تماشاگر ویژه دیدار استقلال + عکس