Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری ۲۰۲۰ دونالد ترامپ در فلوریدا همزمان با تشدید چالش‌های داخلی و خارجی رسما کلید خورد. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ کمپین انتخاباتی «دونالد ترامپ» برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا روز گذشته با برگزاری گردهمایی در ایالت «فلوریدا» رسما آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترامپ کارزار انتخاباتی خود در «اورلاندو» فلوریدا را با حمله به مخالفان و رسانه‌ها آغاز کرد.   به نظر می‌رسد لفاظی‌های اخیر ترامپ در آستانه آغاز به کار کارزار انتخاباتی وی که عمدتا همان وعده‌های دوره پیشین هستند، به این دلیل انجام شد که بتواند عدم ارائه پیشنهاد‌ها و وعده‌های جدید را پوشش دهد.
این در حالی است که رئیس جمهور جمهوریخواه ۷۳ آمریکا در این دور از رقابت‌های انتخاباتی با چالش‌های متعدد داخلی و خارجی مواجه است.
از سر گرفته شدن درخواست استیضاح ترامپ توسط نمایندگان، پرونده تحقیقات بازرس ویژه «رابرت مولر» در مورد مداخله کشور‌های خارجی در انتخابات ۲۰۱۶ ریاست جمهوری، ادامه تحقیقات کنگره در مورد دوران ریاست جمهوری و دولت وی و تشدید شکاف‌های داخلی ناشی از سیاست‌های مهاجرتی دولت ترامپ، چالش‌هایی هستند که کارزار انتخاباتی ترامپ در عرصه داخلی با آن‌ها مواجه است.   از سوی دیگر ادعای ترامپ در این گردهمایی مبنی بر رکورد بی سابقه اقتصادی آمریکا و کاهش مالیات در دوران ریاست جمهوری وی از مسائلی بود که بلافاصله با ارائه مستنداتی از سوی منتقدان به چالش کشیده شد.
همزمان با آغاز به کار کارزار انتخاباتی ترامپ در روز سه شنبه، «نانسی پلوسی» رئیس دموکرات مجلس نمایندگان در بیانیه‌ای تهدید جدید رئیس جمهور مبنی بر اخراج دسته جمعی مهاجران را عملی صرفا کینه توزانه و تعصب آمیز توصیف کرد که عمدا برای تزریق ترس در جوامع آمریکا طراحی شده است.
چالش‌های خارجی پیش روی ترامپ نیز عبارتند از: جنگ تعرفه‌ای با کشور‌های مختلف با پیامد‌های ناگوار داخلی، ناکامی مذاکرات خلع سلاح هسته‌ای شبه جزیره کره، خروج یکجانبه از پیمان‌ها و معاهدات بین المللی، سیاست‌های جانبدارانه و تنش آمیز در منطقه غرب آسیا و ... .
برخلاف سال ۲۰۱۶ ترامپ اکنون باید در مورد وعده‌های تحقق نیافته و سیاست‌های بحث برانگیز خود پاسخگو باشد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ادامه روابط سیاسی و اقتصادی با عربستان در پی قتل روزنامه نگار منتقد سعودی و افزایش تلفات غیرنظامیان یمنی در حملات وحشیانه عربستان و امارات به این کشور، مذاکرات بی نتیجه با کره شمالی، مداخله در امور داخلی ونزوئلا، استفاده از ابزار تحریم اقتصادی و ... اشاره کرد.
ملغمه‌ای از این مسائل و چالش‌ها سبب شده تا ترامپ در نظرسنجی‌های اخیر موقعیت متزلزلی را داشته این عوامل در کنار سبک ریاست جمهوری ترامپ اعم از دادن لقب‌های ناخوشایند به افراد و دیپلماسی توییتری سبب شده تا اعتماد به ترامپ در آستانه انتخابات نوامبر ۲۰۲۰ با کاهش قابل توجهی مواجه شود.
در مقابل، دموکرات‌ها نیز در تلاش هستند با تاکید بر وعده‌های عملی نشده ترامپ از کاهش قیمت خدمات پزشکی گرفته تا سرکوب حقوق زنان و مهاجران با وی مبارزه کنند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۵۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محصولات خوزستان به بازارهای خارجی و داخلی عرضه شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب بعد از ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: حضور بازرگانان خوزستان در بازارهای داخل و خارج کشور می‌تواند به جهش تولید کمک کند چرا که بازرگانان خوزستانی می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌های استان، محصولات را به بازارهای خارجی و داخلی عرضه کنند تا ارزآوری بیشتری برای توسعه اقتصادی کشور و تولید داشته باشیم.

وی با دعوت از اتاق‌های بازرگانی خوزستان و دیگر استان‌ها برای توسعه سرمایه گذاری کشور تاکید کرد: مدیران اقتصادی خوزستان باید با همکاری هم برای به دست آوردن بازارهای جدید در سال جاری اقدام فوری انجام دهند.

حسینی محراب با اشاره به اینکه راهبرد اصلی دولت در سال جدید افزایش اعتماد عمومی و ایجاد امید در جامعه است، گفت: اعتماد یعنی به مردم نقش بدهیم تا در تصمیم گیری‌ها نقش داشته باشند و از نخبگان، حوزویان، دانشگاهیان، دانش بنیان‌ها و بزرگان دعوت کنیم تا با همکاری آنها مشکلات مرتفع شود.

کد خبر 6062287

دیگر خبرها

  • بررسی عوامل خارجی و داخلی در کاهش انگیزه پژوهشگران
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • حضور بیش از ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست‌وهشتمین نمایشگاه صنعت نفت
  • حضور بیش از ۱۹ هزار مسافر در شهرستان تایباد
  • چالش‌هایی که با روزه‌داری مواجه می‌شویم/ چگونه مشکلات گوارشی را کاهش دهیم؟
  • چالش‌هایی که با روزه‌داری مواجه می‌شویم
  • بازدید بیش از ۱۰ هزار گردشگر داخلی و خارجی از غار سهولان مهاباد
  • ونزوئلا در تب و تاب انتخاباتی
  • محصولات خوزستان به بازارهای خارجی و داخلی عرضه شود
  • رئیس‌جمهور مکزیک: ایده دیوار مرزی ترامپ کارایی ندارد