Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسد قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کمتر از چهارماه تا اربعین حسینی و رقم زدن حماسه ای دیگر مانده است، همه در تلاش هستند تا امکانات را برای حضور زائران در مرز مهران فراهم کنند.

وی افزود: اربعین امسال با توجه به حذف ویزا نسبت به سال گذشته شلوغ تر خواهد بود، این امر موسسات خیریه زیادی را هم برای خدمات رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) به مهران کشانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی عنوان کرد: با توجه به حذف هزینه ویزا قطعاً جمعیت بیشتری نسبت به سال های گذشته برای اربعین به مرز مهران مراجعه می کنند.

فرماندار مهران تصریح کرد: برای آسایش زائران در مرز بین المللی مهران ایجاد ۸۰۰ سرویس بهداشتی در چهار نقطه پایانه برکت، پایانه مرز، ترمینال اربعین و همچنین داخل خاک عراق احداث می شود.

وی عنوان کرد: یکی از مهمترین اقدامات انجام گرفته ایجاد سایبان با توجه به گرمی هوا برای آسایش زائران اربعین در پایانه مرزی مهران است.

وی ادامه داد: این روزها هر چه به اربعین نزدیک تر می شویم تلاش ها برای خدمات رسانی و آماده کردن فضای مناسب برای تردد میلیونی زائرین از طریق مرز مهران به عتبات عالیات بیشتر و بیشتر می شود.

کد خبر 4645001

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی مرز مهران زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۵۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، ایوب کرد گفت: ۹۱۵ هزار و ۷۶۲ نفر مسافر در سال ۱۴۰۲ از طریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه جابجا شدند.که افزایش ۴۶درصدی را نسبت به سال قبل از آن نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود:از این تعداد جابجایی مسافر ۴۶۴ هزار و ۴۹۶ نفر از پایانه مرزی میلک و ۴۵۱ هزار و ۲۶۶ نفر نیز از طریق پایانه مرزی میرجاوه تردد کرده اند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این مدت حدود دو هزار اتوبوس و بیش از ۳۷ هزار دستگاه سواری کار جابجایی مسافر را از طریق پایانه‌های مرزی میلک و میرجاوه انجام دادند.
وی خاطرنشان کرد: پایانه مرزی میرجاوه مهمترین گذرگاه مرزی بین ایران و پاکستان است که در ۱۲ کیلومتری شهرستان میرجاوه و مجاورت شهرک تفتان پاکستان و پایانه مرزی میلک نیز از گذرگاه‌های مهم مرزی بین ایران و افغانستان است که در محدوده شهرستان هیرمند در مجاورت رودخانه مرزی و در نزدیکی مرکز ولایت نیمروز افغانستان قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • وضعیت خدمات رسانی پایانه نوردوز غیرقابل قبول است
  • توسعه پایانه های مرزی و افزایش پروازها میان ایران و پاکستان
  • توسعه پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان