Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، ریحانی مدیر امور مالی دانشگاه علوم پزشکی ارومیه ضمن تبریک انتصاب دکتر بهزاد گفت: جلوگیری از هدر رفتن منابع راهکاری برای افزایش مدیریت هرچه بهتر و بهره وری در دانشگاه متبوع است.

وی افزود: تمامی خرید‌های دارو‌ها و ملزومات پزشکی باید از طریق سامانه www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

imed.ir صورت پذیرد کارپردازان دارو و لوازم می‌بایست کلیه اقلام مصرفی و دارویی خود از طریق این سامانه که زیر نظر اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت می‌باشد خریداری نماید.

دکتر بهزاد سرپرست شبکه بهداشت و درمان مهاباد گفت: هدف از صرفه جویی به معنای مصرف نکردن منابع نیست بلکه باید با افزایش بهره وری و ارائه خدمات، مصرف درست و جلوگیری از هدر رفتن سرمایه سازمانی را بهبود بخشیم.

وی ضمن تشکر از ریاست دانشگاه علوم پزشکی ارومیه افزود: در راستای طرح تحول سلامت حمایت‌های زیادی توسط دانشگاه برای حوزه بهداشت و درمان انجام گرفت که از جمله آن‌ها می‌توان به نوسازی تاسیسات بیمارستان شامل دیگ‌های بخار و آسانسور‌های بیمارستان به ارزش بیش از ۱۶ میلیارد ریال در سال اخیر اشاره کرد.

دکتر بهزاد خاطرنشان کرد: اولویت اول شبکه بهداشت و درمان مهاباد برای بیمارستان محوطه سازی حیاط بیمارستان می‌باشد که با تمهیدات در نظر گرفته شده و پشتیبانی دانشگاه بتوانیم در این مسیر قدم برداریم.

وی در ادامه این دیدار به مسائل و مشکلات مالی شبکه بهداشت و درمان مهاباد پرداخت و اظهار داشت: تسریع در خرید برخی ملزومات پزشکی و دارو برای اتاق عمل بیمارستان و بخش‌های بالینی، راه اندازی باجه بانکی در بیمارستان، پیگری آسانسور کلینیک ویژه تخصصی، اقدام برای واگذاری پارکینگ بیمارستان با توجه به اخذ مجوز واگذاری پارکینگ بیمارستان به بخش خصوصی از اقدامات شبکه با حمایت دانشگاه است.

انتهای پیام / س خ 

اولویت اول شبکه بهداشت و درمان مهاباد استاندارد سازی حیاط بیمارستان 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معاونت علمی اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۵۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان با حضور معاون درمان وزیر وزارت بهداشت و درمان همزمان با ظهر پنجشنبه و در قالب سفر هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان افتتاح شد.

ساختمان اداری شبکه بهداشت و مرکز جامع خدمات روستایی یکی از مطالبات مردم شهرستان آرادان بود که امروز به ثمر نشست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: ساختمان اداری شبکه بهداشت و مرکز جامع خدمات روستایی در زمینی به مساحت یک هزار و ۹۰۰ متر مربع ساخته شده است.

کامران قدس با بیان اینکه برای این طرح ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، بیان کرد: این ساختمان همزمان با سفر دوم هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان و در قالب طرح‌های وزارت بهداشت، افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش مهر، در این مراسم امام جمعه و مسئولان شهرستان آرادان نیز حضور داشتند.

کد خبر 6081968

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۱۱۰ هزار عمل جراحی برای زوج‌های نابارور
  • اعلام برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا
  • ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان افتتاح شد
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور وزیر بهداشت
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • سرعت بخشی به پروژه بیمارستان هزارتختخوابی ازمطالبات اصلی مردم است
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز