Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد رضویان در برنامه صبحگاهی شبکه سه از ساخت سریال طنز شبانه خود با نام موقت «نیوجرسی» سخن گفت.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جواد رضویان امروز صبح چهارشنبه ۲۹ خرداد در میز سینمایی برنامه «سلام صبح بخیر» حاضر شد و درباره فیلم سینمایی خود «زهرمار» که این روز‌ها در حال اکران است، گفتگو کرد.

وی در بخشی از گفتگوی خود نیز از سریالی که قرار است برای سیمافیلم ساخته شود، صحبت کرد و توضیح داد: از نیمه شهریور ساخت سریالی در چهار فصل را کلید می‌زنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رضویان درباره جزییات بیشتر این سریال طنز شبانه بیان کرد: هر فصل از این سریال ۲۵ قسمت خواهد داشت و در حال حاضر با نام موقت «نیوجرسی» شناخته می‌شود.

وی در پایان درباره همکاری با سیامک انصاری در این سریال بیان کرد: این سریال به کارگردانی مشترک من و سیامک انصاری ساخته می‌شود و احتمالاً هر ۲ نیز در این سریال بازی کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیدجواد رضویان سیامک انصاری نیوجرسی زهرمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۵۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش پیمان یوسفی به بازنشستگی جواد خیابانی + فیلم

پیمان یوسفی در برنامه تلویزیونی به بازنشستگی آقای جواد خیابانی اشاره کرد و گفت: تا زمانی که مردم شما را بخواهند و صدای شما را دوست داشته باشند، باید باشید. صدای تو برای همه ما ماندگار است. بازنشستگی چه معنایی دارد!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • عکس| جواد عزتی در پشت‌صحنه «زخم کاری ۳»
  • روایت ویژه از گفت‌وگوی چند دقیقه‌ای یک شاعر با رهبر انقلاب
  • (عکس) تصویری تازه از جواد عزتی در پشت‌صحنه زخم کاری ۳
  • هشدارهای بدون تعارف مجید انصاری /در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم /در گزینش‌های اداری و استخدام زندگی را بر خیلی‌ها دشوار کرده‌اند
  • چرا دانشمندان چوب شفاف می‌سازند؟ / قوی‌تر از پلاستیک و محکم‌تر از شیشه
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
  • واکنش پیمان یوسفی به بازنشستگی جواد خیابانی + فیلم
  • جایگزینی بیش از ۳۰ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده های مازندران
  • جایگزینی بیش از ۳۰ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • افزون بر سه هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری میامی در استان سمنان بازدید کردند