Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-24@16:57:53 GMT

تاریخ‌سازی یک زن برای تیم برزیل در جام‌جهانی

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۵۲۰۱

تاریخ‌سازی یک زن برای تیم برزیل در جام‌جهانی

به گزارش جهان نيوز، در ادامه رقابت‌های جام جهانی زنان، بامداد امروز برزیل موفق شد با تک گل مارتا از روی نقطه پنالتی ایتالیا را شکست دهد. مارتا با این گلی که به ثمر رساند بار دیگر نام خود را در تاریخ فوتبال برزیل ثبت کرد.

هفدهمین گل مارتا باعث شد تا برزیل به برتری برسد و این ملی‌پوش برزیل با این گلی که به ثمر رساند رکورد میرسلاو کلوزه را شکست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مارتا بعد از این گلزنی به عنوان بهترین بازیکن میدان نیز معرفی شد. وی در این باره اظهار داشت: بدون هیچ حرفی این بزرگترین شانسی است که ما در جام جهانی هستیم. ما می‌توانیم از این فرصت استفاده کرده تا حمایت بیشتری را برای برابری حقوق زنان داشته باشیم. هدف ما این بود در صدر گروه قرار بگیریم اما این جام جهانی است. خوشحالم که رکورد جدیدی را در رشته‌ای ثبت کردم که آن را به اسم مردان می‌دانند. این نشان می‌دهد چقدر فوتبال زنان پیشرفت کرده است.

وی افزود: ما سعی می‌کنیم تا ثابت کنیم و نشان دهیم چطور زنان می‌توانند هر نقشی را بازی کنند. این یک مسابقه جام جهانی است که در سراسر جهان بیننده دارد. این بازی‌ها فقط از سوی مردم آمریکای جنوبی و برزیل دیده نمی‌شود.
این بازیکن برزیلی تاکنون 6 بار بهترین بازیکن جهان معرفی شده است.

منبع: فارس کپی متن خبر برچسب ها: جام جهانی برزیل فوتبال

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: جام جهانی برزیل فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۵۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار و نزدیکی جغرافیایی به رونالدینیو!

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار در برنامه فوتبال برتر خود را به عنوان یک سرمربی خوش صحبت و خوش مصاحبه نشان داد و در بخشی از این گفتگو در مورد محل زندگی خود (ایالت ریو گرانده) نیز صحبت کرد.

ویدئو: 330725

او در این خصوص گفت: من اهل جنوب برزیل هستم و تقریبا ۴۰۰ کیلومتر با مرز فاصله داریم.

اوسمار در پاسخ به این سوال که در محل زندگی او چه فوتبالیست مشهوری حضور داشته، عنوان کرد: رونالدینیو گائوچو.

سرمربی برزیل درباره یکی از شاگردان مشهورش نیز اینطور صحبت کرد: من آلیسون بکر را از خانه‌اش آوردم که در اینترناسیونال بازی کند. من خودش و برادرش آوردم و فوتبال‌شان با من شروع شد.

دیگر خبرها

  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • آن‌سوی تاریخ نصف‌جهان به روایت میراث ناملموس
  • جریان فیلمسازی مشکوک در خدمت صهیونیست‌ها
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • اوسمار و نزدیکی جغرافیایی به رونالدینیو!