Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@07:33:22 GMT

برانکو: مردم ایران همیشه در قلب من جای دارند

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۵۳۱۸

برانکو: مردم ایران همیشه در قلب من جای دارند

به گزارش جهان نيوز، برانکو ایوانکوویچ که با قراردادی دو ساله به طور رسمی هدایت تیم فوتبال الاهلی عربستان را برعهده گرفت، در گفت‌وگو با روزنامه «جوتارنجی لیست» چاپ زاگرب کرواسی گفت: من با کشور ایران، مردمش، شهر تهران و هواداران ارتباط برقرار کرده بودم و ایران در قلبم جای دارد. مدت زیادی بود که به جدایی از پرسپولیس فکر می‌کردم و در نهایت تصمیم بر رفتن گرفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  وی افزود: من از چالش‌ها و کار کردن خسته نشده‌ام. می‌خواهم و عاشق این هستم که باعث پیشرفت بازیکنان جوان شوم، ببینم که چطور آنها رشد می‌کنند و به خصوص عاشق کار کردن هر روزه در باشگاه هستم. کار در رده باشگاهی بیشتر از کار در رده ملی من را به خود جذب می‌کند. این روش زندگی من است و خوشحال هستم که می‌توانم در در رده باشگاهی کار کنم. همیشه هم باانگیزه بوده‌ام.

سرمربی چهار فصل اخیر پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌هایش اظهار داشت: هدفم همیشه کسب جام بوده و در الاهلی هم این هدف را دنبال خواهم کرد. در کنار اینها ما باید در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازی کنیم و حریف ما الهلال است. من خوشبین هستم و بر این باورم که می‌توانیم به پیروزی‌هایی دست پیدا کنیم و حتی در لیگ قهرمانان به مراحل بالاتر پیشروی کنیم. بی‌صبرانه منتظر شروع این چالش جدید و این فصل جدید از دوران مربیگری‌ام هستم.

برانکو که پرسپولیس را در چهار سال اخیر به سه قهرمانی متوالی در رقابت‌های لیگ برتر رساند، صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: با پرسپولیس تا فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم اما موفق به کسب قهرمانی نشدیم. با این حال بر این باورم که فرصت‌های دیگری برای کسب جام خواهم داشت.

سرمربی کروات الاهلی همچنین در پاسخ به این پرسش که «آیا ماریو بودیمیر را هم با خود به الاهلی خواهید برد؟»، تأکید کرد: نمی‌دانم وضعیت کنونی بودیمیر به چه صورت است چون او هنوز با پرسپولیس قرارداد دارد.

به گزارش تسنیم، ماریو بودیمیر در نقل‌وانتقالات زمستانی اخیر بود که با قراردادی 18 ماهه از دینامو زاگرب به پرسپولیس پیوست، اما یکی از بازیکنانی است که گفته می‌شود به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش ممکن است از باشگاه پرسپولیس به فیفا شکایت کند.

منبع: تسنیم کپی متن خبر برچسب ها: برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس نقل و انتقالات لیگ برتر

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس نقل و انتقالات لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۵۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

می خواهم زنده بمانم در برنامه گل یا پوچ

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه گل یا پوچ به تهیه کنندگی فاطمه بی تقصیر، سردبیری فاطمه شهبازی و کارشناسی دکتر سلجوقیان روز‌های پنجشنبه ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه از رادیو سلامت پخش می‌شود. 

این برنامه روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه موضوع می‌خواهم زنده بمان را مورد بررسی قرار می‌دهد. اینکه انسان برای رهایی از چنگال اعتیاد چطور برای زنده ماندن مبارزه کند و آغازی دوباره برای زندگی اش ترسیم کند. 

این برنامه با نگاهی تازه به موضوع اعتیاد از گروه سلامت اجتماعی پخش می‌شود. در این برنامه صدای افرادی که در چنگال اعتیاد بودند و حالا رها شده اند، پخش می‌شود.

دیگر خبرها

  • آذری‌جهرمی: درباره تمامیت ارضی ایران، اختلاف نظر و دیدگاه‌ها کنار خواهد رفت/ دشمن با همبستگی ملی ایرانیان، سیلی محکمی خواهد خورد
  • استقلال در آزادی، پرسپولیس در غربت | حمله به حال‌گیرها
  • نجات ۱۶ خودروی گرفتار در سیلاب‌های اخیر جنوب کرمان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با صنعت نفت آبادان
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • می خواهم زنده بمانم در برنامه گل یا پوچ
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • درباره انسان‌های بی‌مثال معاصر
  • نخست‌وزیر انگلیس: به زودی با نتانیاهو گفتگو خواهم کرد