Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، اولین مرحله اردوی آماده سازی تیم منتخب استعدادهای برتر کاراته در استان گلستان و طی روزهای 12 تا 14 تیرماه برگزار خواهدشد.

برای این اردو، مهدی  شیرزاد کاراته کای اهل میاندوآب در وزن 55- کیلوگرم رده سنی نونهالان که در مسابقات استعدادهای برتر کشور مقام اول را کسب کرده بود، محمد برزگر کاراته کای وزن 40- رده سنی نونهالان، حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سهیل میدانرو در وزن 70- و مبین پورحیدر در وزن 70+ دیگر کاراته کاهای استان آذربایجان‌غربی نیز در رده سنی نوجوانان به این اردو دعوت شده اند.

خبرنگار: سینا پسران افشاریان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردوی تیم ملی کاراته استعدادهای برتر ورزش کشور محمد برزگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۵۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان‌غربی در جمع ۱۰ استان برتر اجرای طرح پایش ملی سلامت قرار گرفت

محمدامین ولی‌زاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی گفت: معاونت بهداشت استان توانست ۸۲ درصد جامعه هدف این طرح را تحت پوشش قرار داده و فشار خون و قند خون آنها را پایش کند، این در حالی است که پوشش ۷۰ درصدی در ابتدای اجرای طرح برای استان پیش بینی شده بود.

وی اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی از نظر تعداد رتبه دهم کشوری بعد از چند دانشگاه مادر را کسب کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی ادامه داد: پارسال ۱۷ طرح بهداشتی شامل خانه بهداشت، پایگاه سلامت و مرکز جامع سلامت برای ارائه خدمات سطح یک بهداشتی اضافه شد.

ولی زاد افزود: همچنین پارسال ۹ مرکز خدمات جامع سلامت به شبانه روزی ارتقا پیدا کردند.

وی با اشاره به انتخاب نقده از استان آذربایجان‌غربی به عنوان مجری برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع شهری، در ادامه گفت: در این خصوص نیز موفقیت‌های خوبی در این شهرستان حاصل شد.

وی اضافه کرد: پارسال همچنین ۴ مرکز سراج برای رفع مشکلات روان در شهر‌های ارومیه، ماکو، مهاباد و میاندوآب راه‌اندازی شد که شامل مراکز خدمات جامع سلامت روان جامعه‌نگر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان‌غربی ادامه داد: رتبه برتر در رویداد جوانی جمعیت در کشور توسط این دانشگاه پارسال کسب شد و تربیت کنشگران جمعیت برای اولین بار در کشور در معاونت بهداشتی استان اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • دعوت اسکواش باز خوزستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت ۳۵ بازیکن و مربی از استان آذربایجان‌غربی به تیم‌های ملی کشور / بیداری دوباره پایتخت والیبال
  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند
  • کسب رتبه های برتر کاراته کاهای زیر ۲۱ سال اصفهانی
  • سهم سی درصدی والیبال آذربایجان غربی از اردوی تیم ملی
  • ۳۵ بازیکن و مربی از آذربایجان‌غربی به اردوهای تیم‌های ملی والیبال دعوت شدند
  • دعوت از یازده بازیکن آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی والیبال
  • آذربایجان‌غربی در جمع ۱۰ استان برتر اجرای طرح پایش ملی سلامت قرار گرفت