Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-28@22:44:06 GMT

لحظات پر اضطراب الهام پاوه نژاد در جمع مردم+عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۵۵۸۶

او منم. فرزانه فرزی.مترو زنی با آرزوهای ساده گمگشته در جمعیتی که هر روز او را ندیده می‌گیرند اما او با امید به عشق قشنگ می‌خندد... . #عاشقانه_های_خیابان با عشق و حمایت و حضور باشکوه شما از دیشب آغاز شد... افتتاحیه برای همه حالِ غریبی است. پر از اضطراب و نگرانی... مثل لحظه‌ی زایمان.. با تمام‌امتحانات و آزمایش‌ها نگران سلامت بچه‌یی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. پس حضور کسانی که دوستت دارند چقدر بار این اضطراب را کمرنگ می‌کند. ممنون و قدر دان رفقای نازنینم هستم که با حضور بی‌خبرشون، بی‌نهایت غافلگیر و خوشحالم کردند و اضطراب شب اول را با ما عبور کردند. . تا پایان هفته، به مهرتان ظرفیت تکمیل شده است ولی امکان خرید بلیط برای روزهای هفته‌ی آینده در سایت #تیوال آغاز شده است. . حالا بی‌صبرانه منتظریم تا در کنار و‌با شما بزرگ شدن این تازه متولد شده را ببینیم. دوستون دارم . آلبوم را لطفاً ورق بزنید. . #الهام_پاوه_نژاد #بازیگر #صحنه_خانه_من_است #قشنگ_بخند . .

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بلیط زایمان سلامت عشق مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۵۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه زیبای یورگن کلوپ به کودک طرفدار لیورپول: مضطرب نباش، روزهای خوب فرا می‌رسند

یورگن کلوپ طی نامه‌ای به کودک هوادار لیورپول به او توصیه کرده است اضطرابش را به احساسی مثبت تبدیل کند. 

طرفداری | طی دوران حضور در لیورپول، یورگن کلوپ رابطه ویژه‌ای با هواداران لیورپول، به خصوص افراد کم سن و سال داشته است. مرد آلمانی طی این مدت به صورت مستقیم و غیر مستقیم ارتباطش را با هواداران حفظ کرده و بعضا در جایگاه مشاور با آن‌ها صحبت می‌کند. اخیرا کودک هوادار قرمزها که با بیماری «اضطراب» دست و پنجه نرم می‌کند، از کلوپ خواسته بود به او کمک کند. سرمربی لیورپول در پاسخ به نامه او نوشت:

سلام لوئیس.

اجازه بده با یک راز شروع کنم: من هم گاه دچار اضطراب می‌شوم. اگر بخواهم کاملا صادق باشم، اگر اضطراب را تجربه نمی‌کردم، نگران می‌شدم. زیرا این حس فرصتی به من می‌دهد تا آن انرژی را به چیزی مثبت تبدیل کنم. 

می‌دانم ممکن است برای پسری در سن و سال تو عجیب باشد که فکر کنی مربی لیورپول می‌تواند احساسی مشابه تو داشته باشد، اما اینطور است. 

از نامه‌ات مشخص است که تو بسیار متفکر و مهربان هستی و با چنین ویژگی‌هایی، اجتناب از اضطراب تقریبا غیرممکن است. تو پرسیدی که وقتی بازیکنانم این حس را دارند، من چه کار می‌کنم؟ پاسخ ساده است: به آن‌ها یادآوری می‌کنم که چقدر برای من مهم هستند و چقدر به آن‌ها ایمان دارم. شکی ندارم که خانواده‌ات نیز دقیقا همین حس را نسبت به تو دارند.

نیازی نیست نگران اتفاقات بد باشی. همانطور که می‌دانی، من چندین فینال را باخته‌ام و این حس خوشایندی نیست اما با کمک خانواده و دوستانم به مسیر خود ادامه دادم و در نهایت توانستیم روزهای بسیار خوبی را تجربه کنیم. اگر روی لحظات بد تمرکز می‌کردم، می‌دانم که این اتفاقات نمی‌افتاد. پس لطفا نسبت به خودت دید مثبتی داشته باش و منتظر روزهای فوق‌العاده‌ای باش که می‌دانم در بزرگسالی خواهی داشت. 

فراموش نکن که تو عضوی از خانواده لیورپول هستی و این یعنی میلیون‌ها نفر مثل خودت وجود دارند که می‌خواهند تا جایی که می‌توانی خوشحال باشی. حمایت تو برای من و همه اعضای لیورپول بسیار مهم است، پس امیدوارم این نامه نشان دهد که ما هم حامی تو هستیم. تو هرگز تنها قدم نخواهی زد. 

دیدار یورگن کلوپ با دایرا گورمن تحسین بسیاری را در پی داشت

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • انتخاب ورونا برای رقابت با امین اسماعیل‌‌نژاد
  • آغاز پیش فروش نمایش «کمی کمتر بدزدین»
  • آغاز پیش فروش بلیت نمایش «کمی کمتر بدزدین»
  • الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند
  • نامه زیبای یورگن کلوپ به کودک طرفدار لیورپول: مضطرب نباش، روزهای خوب فرا می‌رسند
  • ماجرای اخراج دایی و حضور احمدی‌نژاد در رختکن تیم ملی
  • منتخبان مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  • رونق بازار مسکن در گرو افزایش مشارکت‌های مردمی است
  • اضطراب اجتماعی، اضطراب جمعیت و راه‌های مقابله با آن
  • هفت «سین» متفاوت!+عکس