Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی امیری راد روز چهارشنبه درجلسه بررسی مسائل و مشکلات طرح شبکه فرعی آبیاری تحت فشار و زهکشی در اراضی بالادست سد خداآفرین افزود: این طرح شامل چهار پمپاژ در روستاهای ابراهیم سمیع, عاشقلو, بویدوز, دارانا و کلاله در سطح ۱۵۲۰ هکتار از سال ۹۷ شروع شده و با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد درحال اجراست که شرکت های متعهد باید تا دو ماه آینده نسبت به اتمام این پروژه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه در عملیات اجرای این طرح باید تلاش شود حداقل خسارت به محصولات کشاورزی وارد شود، گفت: با نظارت مستمر بخشدار و با توافق مردم و تلاش دهیاران و شوراها با بررسی میدانی نسبت به رفع معارض و آزادسازی اراضی کشت شده جهت اجرای بخش باقی مانده پروژه اقدام شود تا در مهلت مقرر به بهره برداری برسد.

فرماندار خداآفرین افزایش تولید, بهره وری بهینه از آب با استفاده از سبستم نوین آبیاری را از جمله ویژگی‌های این طرح عنوان کرد و افزود: به منظور جذب اعتبارات طرح های مشارکتی نسبت به اجرا و عملیاتی شدن این پروژه‌ها با جلب رضایت مالکین تلاش می شود

۳۰۷۱/۷۴۶۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۵۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه‌های شهری طبق مصوبه

نیکونژاد رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر یزد، طرح تحقیق و تفحص در قسمت انتهایی بلوار مرحوم ابوترابی مبنی بر بررسی تطبیق طرح اجرایی با طرح مصوب، به کمیسیون نظارت و حقوقی شورا واگذار گردید و این طرح در دستور کار کمیسیون قرار گرفت.

وی افزود: موضوع درچندین جلسه کمیسیون به صورت میدانی و ستادی با حضور شهردار وقت و شهردار فعلی منطقه ۳ همچنین مدیر املاک وقت و فعلی منطقه و سایر مدیران شهرداری دخیل در موضوع مطرح و بررسی‌های لازم صورت گرفت.

به گفته او: با بررسی کلیه سوابق، مستندات و مکاتبات موجود از سال ۱۳۷۷ تاکنون و تشکیل جلسه کمیته نظارت با حضور مدیران ادارات بازرسی، حقوقی و حراست شهرداری و احصاء اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته و همچنین بررسی تطبیق یا عدم تطبیق طرح اجرایی با طرح مصوب بلوار مذکور، گزارش اولیه آن آماده شده که پس از نهایی شدن، گزارش مبسوط آن به صحن علنی شورا جهت تصمیم گیری ارسال خواهد شد.

لازم به ذکر است رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد ضمن تاکید بر نظارت جدی و موثر بر اجرای پروژه‌ها بر اجرای پروژه‌های شهری طبق طرح مصوب اصرار ورزید.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تسریع توسعه فیبر نوری در تهران/ بسته‌ فیبر رایگان و مودم اقساط ارائه خواهدشد
  • سازمان همکاری اسلامی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی اقدام کند
  • اقدام مشروع سپاه پاسخ به اسراییل و حامیانش بود
  • اجرای شبکه آبیاری تا پایان سال در۶۰ هزارهکتار اراضی کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • رئیسی: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود
  • روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود
  • پیشرفت فیزیکی ۷۸.۵ درصدی شبکه آبیاری و زهکشی البرز
  • اجرای پروژه‌های شهری طبق مصوبه