Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه بسیج مستضعفین متعهد شده است در کل کشور ۲۰ هزار خانه سیل زده را بازسازی کند، گفت: در مجموع در دشت آزادگان و هویزه باید یک هزار واحد مسکونی، بازسازی و یا از ابتدا احداث شوند.

به گزارش ایسنا، سردار غلامحسین غیب‌پرور امروز (۲۹ خردادماه) در حاشیه آئین کلنگ‌زنی ۵۰۲ پروژه احداثی و تعمیری در سوسنگرد، ضمن ابراز خرسندی از حضور در خوزستان، اظهار کرد: بسیج مستضعفین متعهد شده است در کل کشور ۲۰ هزار واحد را بازسازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این کار در استان‌های مختلف مانند مازندران، گلستان، لرستان، ایلام و خوزستان و حتی برخی استان‌های دیگر مانند خراسان شمالی آغاز شده است. در مجموع در دشت آزادگان و هویزه باید یک هزار واحد، هم بازسازی و هم از ابتدا احداث شوند که این حجم کار میان سپاه تهران بزرگ، سپاه خوزستان و کرمان تقسیم شده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خطبه‌های عید فطر امسال درخصوص توجه و رسیدگی به مردم، گفت: رهبری به طور خاص در این زمینه درباره خوزستان تذکر دادند.

غیب‌پرور بیان کرد: ما امیدواریم در روند اجرای کار، طبق جدول زمانبندی خود پیش برویم. در حال حاضر نیز از زمانبندی عقب نیستیم و شرایط مناسبی داریم. در برخی جاها مثل روستای شاکریه برخی اقلامی که قرار بود به دست مردم برسد، توزیع شده است اما تعداد انگشت شماری هنوز باقی‌مانده‌اند که تا چند روز آینده اقلام مورد نیاز به دست آن‌ها نیز می‌رسد.

وی گفت: کارهای مهم مثل ساخت سیل بند، سم پاشی، تخلیه آب، تجهیز مساجد و مدارس در حدود ۲۸ روستا در دشت آزادگان و هویزه تقریباً انجام شده است. پاکسازی خانه‌ها که در گام اول یک اولویت بود نیز به اتمام رسیده است و خانه‌ها حالا دیگر در مرحله ساخت و ساز هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: قرار است این پروژه در کل کشور بین چهار تا شش ماه به اتمام برسد و امیدواریم طبق برنامه بتوانیم این کار را انجام دهیم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رييس سازمان بسيج مستضعفين سیل خوزستان منطقه خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۵۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا پایان سال جاری با همکاری ادارات یک هزار واحد به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) تحویل داده می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سیدعلی احمدزاده صبح امروز در آیین بهره‌برداری از 940 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد که امروز دوشنبه در روستای گوشه به نمایندگی افتتاح شد، اظهار داشت: بهره‌برداری از این تعداد واحد مسکونی اقدام ماندگار دولت مردمی خواهد بود.

وی افزود: خدمات بی‌بدیل نظام اسلامی و دولت مردمی برای تأمین مسکن محرومان به ثمر نشست و کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و سپاه استان در تأمین مسکن همکاری لازم را داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

احمدزاده تصریح کرد: دولت با تأمین اعتبار با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) این تعداد واحد مسکونی را در سطح استان احداث کرد و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی کمیته تا پایان سال جاری یک‌هزار واحد مسکونی دیگر تحویل متقاضیان می‌شود.

وی بر همکاری اداره‌کل راه و شهرسازی برای تأمین زمین برای احداث واحدهای مسکونی مددجویان تأکید کرد و گفت: در صورت همکاری بنیاد مسکن، بنیاد علوی و دیگر نهادها پیش‌‍بینی می‌شود احداث مسکن مددجویان به دو هزار واحد افزایش یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان
  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • ۲۴۴۶ واحد مسکونی در شهرک مهرگان مشهد در حال ساخت است
  • احداث ۶ هزار واحد مسکونی از ۸ هزار تعهد استان ایلام
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید
  • واگذاری یک هزار و ۶۰۲ واحد مسکونی به مددجویان خوزستانی
  • ۱۱ هزار واحد مسکونی روستایی در زنجان احداث می‌شود
  • احداث ۱۱ هزار واحد مسکونی روستایی در زنجان