Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، سید حجت مدنی در مورد فعالیت جایگاه مرزی بیله سوار اعلام کرد: برنامه اجرای معافیت اخذ مابه التفاوت سوخت نفتگاز در جایگاه مرزی بیله سوار به مقدار ۲۰۰ لیتر برای کامیون های ایرانی خروجی از کشور انجام می شود .

مدنی افزود: تخصیص معافیت ۲۰۰ لیتری برای کامیونهای ایرانی خروجی از کشور در این مرز از طریق ثبت کد رهگیری راهنامه رانندگان در جایگاه مرزی بیله سوار اقدام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: رانندگان کامیونهای ایرانی که قصد خروج از مرز بیله سوار را دارند می توانند از این معافیت ۲۰۰ لیتری با پرداخت قیمت داخل کشور استفاده نمایند .

جایگاه مرزی بیله سوار در مرز کشور ایران و آذربایجان قراردارد.

با توجه به فعالیت جایگاه مرزی در گمرک بیله سوار مقدار تردد خودرو ها به خارج از کشور در این مرز طی مدت زمان گذشته از سال ۹۸ به تعداد ۹ هزار خودرو سبک و سنگین ایرانی و خارجی بوده  که از این تعداد ۴هزار دستگاه کامیون ایرانی از مرز به سمت کشور آذر بایجان عزیمت نموده اند.

۴۶

کد خبر 1271499

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۵۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،برای اطلاع از تاخیر یا تغییر برنامه پروازی شیراز به سایت فرودگاه به نشانی https://shiraz.airport.ir مراجعه کنید.

ورودی پروازهای داخلی:

خروجی پروازهای داخلی:

ورودی پروازهای خارجی:

خروجی پروازهای خارجی:

 

دیگر خبرها

  • ◄ پیدا کنید خروجی جلسات کمیسیون ایمنی راه ها را !
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • ورود ماشین‌ های ایرانی به آذربایجان محدود شد/​ مرزهای مسافری هنوز بسته است
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • حرکت خفن این راننده کامیون پربازدید شد
  • معافیت کالا‌های صادراتی ایران از دریافت گواهینامه کیفیت در کشور‌های مقصد
  • سرمایه گذاری ۶۵۰۰ میلیاردی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی
  • سرمایه گذاری ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی