Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سیدمجید صدری در صفحه اینستاگرام خود ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: "از این پس با استفاده از این پنل کاربری و همچنین سامانه پشتیبانی ۲۰۲۰، درخواست‌های اینترنت، رفع نقص‌های احتمالی و همه موارد لازم برای پاسخگویی قابل پیگیری و پشتیبانی است.

این اطمینان را به مشتریان می‌دهم که با این امکان، در کوتاه‌ترین زمان، پاسخ درست و دقیق را درباره همه موارد مربوط به اینترنت خود دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت مخابرات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان؛ دکتر هاشم‌داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان با صدور احکامی جداگانه، دکتر اردوان ارژنگ را به سمت سرپرست معاونت‌پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان، دکتر ابراهیم نعیمی مدیر کل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل این سازمان و دکتر کیانوش سوزنچی عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس را به سمت سرپرست اداره کل امور دانشجویان بین‌المللی سازمان امور دانشجویان منصوب کرد.

در متن حکم دکتر ارژنگ آمده است:

با اهدای سلام

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت‌پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان منصوب می‌شوید.

رجاء واثق دارم که در راستای تحقق اهداف و راهبردهای دولت سیزدهم و اهداف، خط‌مشی‌های سازمان، برنامه‌های عملیاتی آن معاونت و با به کارگیری همه ظرفیت‌ها و همکاری کلیه همکاران در جهت ایجاد وحدت رویه و ارتقاء و تعالی هر چه بیشتر امور پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان با رعایت مقررات و ضوابط، گام‌های مؤثر و مفیدی برخواهید داشت.

کد خبر 6063357

دیگر خبرها

  • گلکسی A55 سامسونگ قابلیتی دارد که حتی گلکسی S24 هم ندارد!
  • تقویت و تشویق فرهنگ اهدای عضو را جدی بگیریم
  • سارقان کابل‌های مخابرات در فاروج با شلیک پلیس دستگیر شدند
  • برای حفظ کاهش وزن افراد در ماه رمضان موارد زیر باید رعایت شود
  • ارتقا ۶ پله‌ای ایران در حوزه توسعه ارتباطات
  • ۳ انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان
  • پایداری شبکه ارتباطی مخابرات منطقه گیلان در نوروز
  • چین به دنبال قطارهای سریع السیر باری
  • ترفندهای افزایش سرعت اینترنت موبایل
  • موارد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی استان بوشهر بررسی شد