Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مربي کروات در نهايت از جمع سرخ پوشان جدا شد تا دوران حرفه اي خود را در کشور عربستان ادامه دهد.
به گزارش آريا، در نهايت پس از کش و قوس فراوان، حضور برانکو ايوانکوويچ در الاهلي عربستان قطعي شد. سرمربي سابق پرسپوليس پس از سپري کردن دوره اي باشکوه در جمع سرخ پوشان تصميم گرفت دوران حرفه اي خود را در کشور عربستان ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در مصاحبه با روزنامه کروات Jutarnji list، برانکو در خصوص اينکه فعلا مي خواهد به دوران حرفه اي خود ادامه دهد، بيان کرد:
من چالش ها و رقابت هاي مختلف را مي پسندم و از کار کردن خسته نمي شوم. دوست دارم به پيشرفت جوانان کمک کنم و به حضور روزانه در تمرينات علاقه مند هستم. اين روش زندگي من است و خوشحالم که به اين روش در حال ادامه دادن هستم. انگيزه من پس از حضور در الاهلي مانند روزهاي اول مربيگري ام بوده و مي خواهم کارم را با هيجان زياد آغاز کنم.
مربي سابق پرسپوليس در مورد اينکه اهدافش در الاهلي چيست، افزود:
هدف من در هر تيمي هميشه کسب جام بوده و در الاهلي نيز اين هدف را دنبال خواهيم کرد. فعلا قبل از هر چيز بايد براي ديدار مقابل الهلال (در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا) آماده شويم. الهلال تيم بسيار قدرتمندي است ولي من نسبت به آن ديدار مثبت مي انديشم. به نظرم مي توانيم در اين ديدار پيروز شويم و به مراحل بالاتر برويم. در کل مشتاقانه منتظر اين چالش جديد هستم. با پرسپوليس نيز به فينال ليگ قهرمانان آسيا رسيديم ولي نتوانستيم قهرمان شويم. به نظرم با الاهلي شانس زيادي براي قهرماني در فصل جاري در آسيا داريم.
مربي باتجربه در خصوص اينکه آيا علاقه مند است ماريو بوديمير، مهاجم سابق خود در پرسپوليس را به الاهلي بياورد يا خير، تصريح کرد:
اکنون نمي دانم شرايط چگونه است. او در حال حاضر با پرسپوليس قرارداد دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برانکو الاهلي عربستان بوديمير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۶۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین تفاوت پرسپولیس و استقلال در رقابت قهرمانی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سپاهان و تراکتور آن‌قدر امتیاز از دست دادند که حالا نسبت به تیم‌های پرطرفدار تهرانی از شانس کمتری برای قهرمانی در لیگ برتر برخوردار هستند؛ البته آنها روی کاغذ هنوز شانس دارند و همه امید‌های خود را از دست نداده‌اند، اما به هر حال در بحث احتمالات باید قبول کرد که شانس استقلال و پرسپولیس خیلی بیشتر است و امسال هم جام در تهران می‌ماند.

جدای از مباحث فنی یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های پرسپولیس و استقلال در مسیر قهرمانی این است که پرسپولیسی‌ها متحدتر به نظر می‌رسند و هیچ اختلافی بین رضا درویش و اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس نیست. در حالی که اختلاف جواد نکونام و علی خطیر را هیچ‌کس نمی‌تواند انکار کند و بسیاری از هواداران و پیشکسوتان استقلال نگران هستند که دود این اختلاف در هفته‌های پایانی رقابت‌های لیگ برتر به چشم استقلال برود.

وضعیت کلی در استقلال به نحوی است که هیچ امیدی هم به حل اختلافات وجود ندارد و تمام نشانه‌ها حاکی از آن است که همان مشکلات ابتدایی فصل در هفته بیست و چهارم هم وجود دارد. کار به جایی کشیده که دیگر هیچ‌کس برای آشتی دادن خطیر و نکونام آستین‌ها را بالا نمی‌زند. یک بار علیرضا دبیر این کار را کرد که البته به طور موقت آسمان روابط طرفین کمی آفتابی شد، اما دوباره همه چیز به تنظیمات کارخانه برگشت و حالا هم هیچ‌کس نمی‌تواند مدعی شود که اختلافی در استقلال وجود ندارد و شرایط نرمال است.

جواد نکونام احساس می‌کند که با کمک هواداران و بازیکنانش می‌تواند تیم را قهرمان کند؛ البته او در آخرین کنفرانس خود گفته امیدوار است باشگاه از کادر فنی و بازیکنان حمایت کند، اما به هر حال شرایط کلی در استقلال مساعد به نظر نمی‌رسد در حالی که پرسپولیس حداقل از این نظر وضعیت بهتری دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خوردبین: پرسپولیس شانس اول قهرمانی است
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • مربی سابق بدنساز پرسپولیس درگذشت
  • درگذشت بدنساز سابق پرسپولیس
  • مربی سابق پرسپولیس در گذشت
  • مربی سابق پرسپولیس درگذشت
  • فرهاد چیذری مربی سابق پرسپولیس درگذشت
  • شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از استقلال است
  • شکستی که عربستان را متحول کرد/مربی بارسلونا سوار بر شاهین‌های سبز
  • مهم‌ترین تفاوت پرسپولیس و استقلال در رقابت قهرمانی