Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@07:28:55 GMT

2 واحد غیرمجاز در آبیک تعطیل و جمع‌آوری شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۶۰۶۵

2 واحد غیرمجاز در آبیک تعطیل و جمع‌آوری شد

سرپرست اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان آبیک گفت: دو واحد غیر مجاز در شهرستان آبیک شناسایی و پس از صدور دستور تعطیلی، جمع‌آوری و پاکسازی شد.

امید رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: در راستای اجرای برنامه‌های پایش و نظارتی اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان آبیک، دو واحد غیر مجاز شناسایی و در کمتر از 24 ساعت پس از صدور دستور تعطیلی، جمع‌آوری و پاکسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این دو واحد تعطیلی و جمع‌آوری شده یک واحد غیر مجاز شامل کشتارگاه  سنتی بلدرچین در روستای زیاران از توابع بخش مرکزی شهرستان آبیک بود که با برند تقلبی فعالیت می‌کرد.

سرپرست اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان آبیک ادامه داد: واحد دیگری که شناسایی و تعطیل شد، یک واحد غیر مجاز در حال استقرار دانه‌بندی زغال ضلع شمالی ابیک ارتفاعات جنوبی پیغمبرکوه بود که اقدام لازم صورت گرفت.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال حفاظت از محیط زیست جمع واحد آوری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۶۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی جز پنج یگان برتر کشور اعلام شد

رضا شکاریان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به گردهمایی مدیران کل سازمان محیط زیست بیان کرد: فرمانده یگان حفاظت محیط زیست در این گردهمایی گفت با توجه به ارزشیابی انجام شده عملکرد یگان حفاظت محیط زیست در سال ۱۴۰۲ یگان حفاظت محیط زیست استان خراسان شمالی را جز ۵ یگان برتر کشوری اعلام نمود.

وی در ادامه افزود: کشف قریب به ۹۰ قبضه سلاح شکاری از متخلفین، کشف بیش از ۳۰۰ فقره تخلفات غیرمجاز شکار و صید و تخریب غیرمجاز محیط زیست، کشف تخلفات در فضای مجازی، اجرای برنامه‌های آموزشی جوامع محلی و دانش آموزان، گشت شبانه روزی و پیشگیری از تخلفات شکار و صید، از جمله فعالیت‌های یگان حفاظت استان در سال گذشته بوده است.

کد خبر 6085269

دیگر خبرها

  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • توقیف ۲۰ خودروی تخلیه نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش
  • تلف شدن ۴۰ پرنده سبز قبا به دلیل تخلف کندوداران
  • پاکسازی محوطه پل تاریخی لنگرود از زباله
  • بازگشایی پاسگاه محیط بانی دریاچه تار/ ورود گردشگران و طبیعت‌گردان به منطقه ممنوع است
  • کشف لاشه دو قوچ وحشی از شکارچیان غیرمجاز در قوچان
  • شکارچی غیرمجاز در شهرستان قوچان دستگیر شد
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی جز پنج یگان برتر کشور اعلام شد