Web Analytics Made Easy - Statcounter

الهام هاشمی گفت: قراردادم با فدراسیون تیراندازی پایان یافته و درحال مذاکره با کشور دیگری هستم.

به گزارش ایسنا، بعد از اینکه ابراهیم اینانلو مربی تیم ملی تفنگ ایران با کشور اندونزی قرارداد بست اکنون نیز الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تفنگ بانوان در حال مذاکره با کشور دیگری است. البته هاشمی می‌گوید زمانی تیم ملی ایران را ترک می‌کند که مطمئن باشد لطمه‌ای به ملی پوشان وارد نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به در پیش بودن مسابقات انتخابی المپیک توکیو و در این شرایط که دو مربی از تیم ملی تفنگ جدا شده اند معلوم نیست که فدراسیون تیراندازی چه برنامه‌ای برای ملی‌پوشان تفنگ دارد؟

الهام هاشمی سرمربی تیم ملی تفنگ بانوان در گفت و گو با ایسنا، در مورد تصمیم خود برای ماندن یا نماندن در تیم ملی تیراندازی ایران اظهار کرد: با وجود موفقیت‌هایی که با تیم ملی سنگاپور داشتم تصمیم گرفتم به ایران بازگردم. بعد از آن هم ٦ پیشنهاد از دیگر کشورها داشتم اما تصمیم گرفته بودم مدتی به تیم ملی ایران کمک کنم. در این شرایط خودم از فدراسیون خواستم قراردادم سه ماهه باشد تا هم شرایط را ببینم و هم در این مدت کمکی کرده باشم. اکنون هم تنها اتفاقی که افتاده اتمام قراردادم است که متأسفانه با رفتن اینانلو مصادف شد. لذا هرچند قراردادم با فدراسیون پایان یافته و در حال مذاکره با کشور دیگری هستم اما زمانی تیم ملی ایران را ترک خواهم کرد که مطمئن باشم لطمه‌ای به ملی‌پوشان وارد نمی‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی تیراندازی بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۶۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس فدراسیون فوتبال فرانسه: زیدان؟ دشان بهترین سرمربی فوتبال فرانسه است

پیوند دوباره فرانسه و زیدان، در آینده‌ای نزدیک برقرار نخواهد شد. 

فیلیپ دیالو، رییس فدراسیون فوتبال فرانسه، فعلا درهای تیم ملی فوتبال این کشور را به روی زین الدین زیدان بسته است.

طرفداری | به گزارش Le Figaro، دیالو در مصاحبه اخیرش گفته است که فارغ از عملکرد فرانسه در یورو ۲۰۲۴، جایگاه دیدیه دشان به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور امن است. دشان که با تیمش نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ شد، چندی پیش و در دوران ریاست نوئل لو گرات در فدراسیون فوتبال فرانسه، قراردادش را تا سال ۲۰۲۶ تمدید کرد. 

اما تغییر در رأس هرم فوتبال فرانسه هم، جایگاه دشان را به خطر نیانداخته است. دیالو در واکنش به زمزمه‌های نزدیک بودن زیدان به نیمکت فرانسه گفته است:

در وهله اول باید گفت که زیدان یکی از نمادهای فوتبال فرانسه است؛ این قدردانی ما و جایگاه والای او به خاطر تمامی چیزهایی که به مردم فرانسه عرضه کرد را نشان می‌دهد. اما در وهله بعد، ما بهترین سرمربی فوتبال فرانسه را تا سال ۲۰۲۶ در اختیار داریم. این تمام چیزی است که در این راستا باید گفت. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • رسمی: سرمربی آژاکس در پایان فصل تغییر می‌کند
  • یونانی‌ها سرمربی تیم ملی را بیرون کردند!
  • خط خوردن الهام حسینی از فهرست مسافران تایلند
  • دختر وزنه‌بردار ایران به جام‌جهانی تایلند اعزام نمی‌شود
  • آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در سال جدید
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • محنایی: فدراسیون بسکتبال ناکامی‌های فدراسیون قبلی را یدک می‌کشد/ با این روند از حریفان عربی عقب می‌افتیم
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • رییس فدراسیون فوتبال فرانسه: زیدان؟ دشان بهترین سرمربی فوتبال فرانسه است
  • طالبی: بهترین اتفاقات در انتظار تفنگ است