Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-16@21:11:40 GMT

تداوم ریزش دلار/یورو در کانال ۱۴ هزار تومان قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۶۱۸۷

ساعت24 - قیمت دلار امروز نیز بار دیگر با پذیرش کاهشی در حدود ۱۰۰ تومان در مرز ۱۳ هزار تومان قرار گرفت.

 قیمت هر دلار در صرافی ها امروز ۱۳ هزار و ۱۵۰ تومان اعلام شده است. صرافی ها اسکناس دلار را از مردم به قیمت ۱۳ هزار و ۵۰ تومان می خرند.

صرافان درباره عقب نشینی گام به گام دلار در بازار طی سه روز اخیر می گویند: عرضه ارز در بازار با افزایش اندکی نسبت به قبل دارد در عین اینکه باید توجه داشت تقاضا در بازار کاهشی قابل توجه را تجربه کرده چرا که حجم سفرهای خارجی به شدت کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در حال حاضر اسکناس یورو نیز در صرافی ها ۱۵ هزار و ۵۰ تومان قیمت دارد. اسکناس یورو به قیمت ۱۴ هزار و ۹۵۰ تومان از مردم خریداری می شود.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۶۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش ادامه‌دار قیمت‌های کاذب ارز و طلا و بازگشت آرامش به بازار

امتداد - بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد از ابتدای معاملات امروز یکشنبه ، قیمت دلار در بازار غیررسمی کاهش یافت و خریداری هم وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس بدون تغییر ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و در بخش حواله ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان کشف قیمت شد.

دلار در صرافی‌ها امروز در زمان تنظیم گزارش، به نرخ ۴۳ هزار و ۲۵۹ تومان خریداری و با نرخ ۴۳ هزار و ۸۷۰ تومان فروخته شد. همچنین یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۶ هزار و ۳۹۷ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۸۶۳ تومان ارزش‌گذاری شد.

بررسی میدانی بازار ارز در میدان فردوسی نشان می‌دهد، دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۶۴ هزار تومان قیمت گذاری شده است، ولی خریداری در بازار حضور ندارد و معامله‌ای انجام نمی‌شود؛ دلال‌ها هم فقط فروشنده هستند و خرید ندارند. معاملات دلار در بازار غیررسمی طی یک ماه گذشته نوسانی بوده است، در جریان معاملات امروز نرخ دلار در بازار کاهش شدیدی داشته است.

بعد از پاسخ محکم ایران به رژیم صهیونیستی، برخلاف پیش‌بینی‌ها بازار ارز نه تنها افزایشی نشد بلکه در مدار کاهش قیمت قرار گرفت. بازار ارز که روز‌های گذشته با هیجانات شدید همراه بود و بعضا در کانال‌های تلگرامی نرخ‌های نجومی برای دلار به ثبت می‌رسید امروز با افزایش فروشنده‌ها مواجه شده است. دلال‌های ارز در خیابان منوچهری اعتراف می‌کنند دلار ۷۰ هزار تومانی شب گذشته از همان اول هم فقط جو بود. هم‌اکنون در خیابان فردوسی دلال‌ها دلار را از مردم با قیمت ۶۴ هزار تومان به زور می‌خرند.


کاهش ۱۱۵ هزار تومانی بهای هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار


امروز در میدان فردوسی سکه طرح قدیم به نرخ ۴۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز به قیمت ۴۵ میلیون تومان معامله شد که حباب آن کاهش یافته است.

امروز حباب سکه امامی به ۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی به ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید؛ نیم سکه در بازار به نرخ ۲۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه به قیمت ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۸ میلیون تومان معامله شد.

 هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۳ میلیون و ۷۷۶ هزار تومان در هر گرم قیمت‌گذاری شد، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار، ۱۶ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان نرخ‌گذاری شد؛ نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بوده است.

قیمت طلا در معاملات امروز با کاهش ۱۱۵ هزار تومانی روبرو شده است.

در حال حاضر هر اونس طلا (معادل ۳۱. ۱۳۲گرم) ۲۳۴۴ دلار است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ سه‌شنبه ۲۸ فروردین
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | د دلار ثابت ماند
  • قیمت‌ روز ارزهای مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ دوشنبه ۲۷ فروردین
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار چند شد؟
  • قیمت‌های جدید ارزهای مبادله‌ای/ دلار چند شد؟
  • ریزش ادامه‌دار قیمت‌های کاذب ارز و طلا و بازگشت آرامش به بازار
  • آغاز ریزش دلار در بازار آزاد در روز بدون مشتری/ کاهش ۴۰۰۰ تومانی قیمت دلار
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ یکشنبه ۲۶ فروردین