Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@07:11:23 GMT

از بین بردن آرمانهای ملت سودان را هرگز نمی‌پذیریم

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۶۱۹۴

از بین بردن آرمانهای ملت سودان را هرگز نمی‌پذیریم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، جمعیت اصناف سودان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که هرگز نمی پذیرد بخشی از روند از بین بردن آرمانهای ملت سودان باشد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما هرگز نمی پذیریم بخشی از روند ایجاد مجدد بحران هایی باشیم که ملت سودان علیه آنها انقلاب کردند.

در این بیانیه تاکید شده است: ما آمادگی خود را برای همکاری مثبت در خصوص دستیابی به یک راهکار سیاسی اعلام کرده ایم به شرط آنکه پایبندی به اهداف انقلاب دسامبر و آزادی بیان رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه آمده است: اجازه نخواهیم داد روند سیاسی به ابزاری برای از بین بردن اتحاد نیروهای انقلابی تبدیل شود.

کد خبر 4645070

منبع: مهر

کلیدواژه: سودان شورای نظامی سودان انقلاب سودان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۶۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسینی در دیدار با فرماندار جدید کاشان با حمایت وهمراهی از حمیدرضا محمدی فشارکی گفت::بیانیه گام دوم انقلاب فرموده رهبر معظم انقلاب باید دغدغه فرماندار در دوره مسئولیتش باشد.
امام جمعه کاشان افزود: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی وظیفه اصلی ما نسبت به امام عصر (عج) است یعنی ما ظهور را در پیش داریم، حضرت امام خمینی (ره) سال ۱۳۴۲ قیام کردند و در بیانات ایشان آمده که هدف من بسترسازی اجتماعی در جهان برای ظهور است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمشان به حقیر از کلمه مکرم استفاده کرده و فرمودند شما را به شهر مکرم کاشان اعزام می‌کنم انتظار از فرماندار جدید تقویت وجه مکرم شهر است وفرماندار جدید همه تلاش خود را برای صیانت از مکرم بودن کاشان انجام دهند و برای تقویت این تکریم تلاش کنند.
امام جمعه کاشان افزود: خود سازی، جامعه سازی و تمدن سازی سه جمله نخست بیانیه گام دوم انقلاب است، نگاه فرماندار جدید کاشان این باشد که قرار است فرمایش ولی امر را در کاشان اجرایی شود.

دیگر خبرها

  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • آفریقای جنوبی تحقیق درخصوص گورهای جمعی غزه را خواستار شد
  • فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند
  • حماس پیشنهاد عجیب کشورهای عربی را قاطعانه رد کرد
  • کارگران به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند ‌
  • کارگران به دیدار رهبر انقلاب می‌روند ‌
  • بیانیه دفتر سیاسی انصارالله یمن درباره غزه
  • یحیی السنوار برای لذت بردن از آفتاب بیرون می‌رود و خیابان‌های ما خالی است
  • نیروهای واکنش سریع به دنبال تاسیس دولت در غرب سودان