Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - مدافع میانی تیم ملی فوتبال برزیل از «هو» شدن او و هم‌تیمی‌هایش توسط هموطنان خود در دومین بازی‌شان در کوپا آمه‌ریکا ابراز نارضایتی کرد. ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی برزیل در دومین بازی از مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکای 2019 که خودش میزبان آن است، به تساوی بدون گل مقابل ونزوئلا رضایت داد و برای دومین بار متوالی از سوی هواداران و تماشاگران خودش که در استادیوم حضور داشتند «هو» شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچون بازی قبلی‌اش مقابل بولیوی، سلسائو عملکردی ضعیف ارائه کرد که به دل هوادارانش ننشست و بدتر اینکه برخلاف بازی قبل، مردان تیته این بار حتی موفق به کسب پیروزی هم نشدند. همین کافی بود که هواداران با شدت بیشتری ملی‌پوشان خود را در ورزشگاه هو کنند و این اتفاق ناراضایتی تیاگو سیلوا را در پی داشت.

مدافع میانی پاری‌سن‌ژرمن در پایان بازی به شبکه اسپور‌تی‌وی برزیل گفت: به نظر من، ما آنقدرها بد نبودیم که سزاوار هو شدن باشیم مخصوصاً از این بابت که ونزوئلا موقعیت‌های کمی داشت. ما از نظر دفاعی عملکرد خوبی داشتیم و تیم با ساختار تاکتیکی منظمی بازی می‌کرد. با این حال ما به زحمت می‌توانستیم پیشروی کنیم چون حریف واقعاً در لاک دفاعی فرو رفته بود. گاهی اوقات ما برای دادن پاس‌های آخر عجله می‌کردیم چون سعی داشتیم که هرچه زودتر توپ را به دروازه حریف برسانیم و به همین دلیل پاس به مقصد نمی‌رسید. اینطور شد که به تدریج اعتماد به نفس بازیکنان‌مان کم شد.

کوپا آمه‌ریکا 2019| توقف برزیل مقابل ونزوئلا با سه گل مردود و پیروزی پرو بر بولیوی

سیلوا افزود: با این حال من باور دارم که امشب عملکردمان به طور کلی خوب بود. فوتبال همین است. زمانی که شما گل نمی‌زنید طوری است که انگار همه کارهای‌تان اشتباه بوده است.

فیلیپه لوئیز، دیگر مدافع تیم ملی برزیل هم از شنیدن صدای هو هموطنانش برای انتقاد از شیوه بازی سلسائو ناراحت بود. او اما تأکید کرد که همچون هم‌تیمی‌هایش می‌داند چطور باید فشار چنین بازی‌هایی را تحمل کنند.

لوئیز گفت: همه بازیکنان در مقطعی هو شده‌اند و لحظات خوب و بدی را تجربه کرده‌اند. اینجا تازه‌واردی وجود ندارد. همه ما می‌دانیم که چطور باید فشار بازی را تحمل کنیم. اگر هواداران کمک نکنند و ترجیح دهند که تیم را هو کنند یا حتی حریف را تشویق کنند، آن وقت تنها نتیجه‌اش این است که برزیل می‌بازد. ما تلاش‌مان را برای تغییر شرایط انجام می‌دهیم. بازی آنطوری که انتظار داشتیم پیش نرفت اما هیچ یک از بازیکنان ما کم کاری نکرد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی فوتبال برزیل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال برزیل تیم ملی فوتبال برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۶۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت!

به گزارش همشهری آنلاین،‌ روماریو، اسطوره ۵۸ ساله سلسائو نام خود را در فهرست بازیکنان باشگاه اف‌سی آمریکا که ریاست آن را برعهده داشت، ثبت کرد.

هیات مدیره باشگاه اف‌سی آمریکا دیروز با استعفای وی از سمت ریاست این باشگاه موافقت کرد و مرد برزیلی که به همراه سلسائو در جام جهانی ۱۹۴ قهرمان شد، حالا به عنوان بازیکن در اختیار سرمربی این تیم دسته دومی آمریکای جنوبی است.

هنوز مشخص نیست که آیا روماریو تمایل به بازی برای این تیم را دارد. او گفته است که در هیچکدام از بازی‌های لیگ حضور نخواهد داشت اما تاکید کرد که قصد دارد با پسرش، رومارینیو که در پست مهاجم بازی می‌کند، همبازی شود. رومارینیو به‌تازگی به این باشگاه پیوسته است.

وی در پیامی در اینستاگرام خطاب به هواداران این تیم نوشت: «قرار نیست در لیگ بازی کنم و صرفا چند بازی در کنار تیم خواهم بود تا یکی دیگر از رویاهایم که بازی کردن در کنار پسرم است را به حقیقت تبدیل کنم. نظرتان چیست؟»

روماریو آخرین بازی رسمی خود را نوامبر ۲۰۰۹ در همین تیم که باشگاه محبوب پدرش، اِدِور بود، انجام داد. او از سال ۲۰۰۹ ریاست این باشگاه را برعهده داشت. مرد برزیلی در سال ۱۹۹۴ پس از کمک به برزیل در مسیر قهرمانی در جام جهانی آمریکا، عنوان بهترین بازیکن سال فیفا را از آن خود کرد.



کد خبر 845275 منبع: ایرنا برچسب‌ها ویژه ورزشی برزیل فوتبال

دیگر خبرها

  • قائمشهر حتی از برزیل هم امتیاز می‌خواهد
  • توهین دیاز به داوران زن: توانایی داوری ندارند!
  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • ضربه ضعیف برناردو سیلوا در ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • بهت بازیکنان سیتی: سیلوا این چه ضربه‌ای بود! (عکس)
  • بازگشت روماریو به فوتبال در 58 سالگی؛ اسطوره برزیلی با پسرش هم تیمی شد!
  • اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت!
  • اسطوره تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت!
  • بازگشت صالح حردانی در بازی با شمس آذر قزوین
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان استقلال