Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت فولاد سنگان خواف با حضور احمد سعید بخش معاون اجرایی پروژه های فولاد صورت گرفت.

به گزارش ایلنا خبرنگار ایلنا از خواف،  محسن میرمحمدی مدیرعامل سابق این شرکت در این جلسه گفت:با توجه به نیاز امسال این کارخانه به ۳ و نیم میلیون تن سنگ از معادن سنگان، حمل سنگ‌آهن به مجتمع از اول تیرماه سال‌جاری آغاز خواهد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به انتخاب فولادسنگان به‌عنوان ستاد معین اقتصاد مقاومتی شهرستان خواف از سوی استانداری اشاره کرد و گفت: ساخت ۵ باب مدرسه و اقدامات دیگری در راستای محرومیت زدایی منطقه انجام شده است.

علی امرایی، مدیرعامل جدید فولاد سنگان هم در مراسم معارفه خود اظهار داشت:توسعه در فولاد سنگان ادامه خواهد داشت و در سال رونق تولید قطعا فولاد سنگان یکی از شرکت هایی است که محصول آن برای کشور استراتژیک است و مواد اولیه فولاد مبارکه را به طور پایدار تامین خواهد کرد.

امرایی افزود: پروژه کنسانتره را با جدیت پیگیری خواهیم کرد و به معیشت، امنیت شغلی و رفاه خانواده پرسنل توجه ویژه ای خواهیم داشت.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال خانواده شرکت فولاد فولاد فولاد مبارکه مدرسه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۶۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش آفرینی رویکرد مهم در مشتری محوری بانک صنعت و معدن

مدیرعامل بانک صنعت و معدن در آیین بهره برداری از ساختمان های جدید شعب فولاد و بورس کالای ایران این بانک از نیروهای مسلح کشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق تقدیر کرد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن، دکتر خورسندیان در آیین افتتاح ساختمان های جدید شعب فولاد و بورس کالای ایران بانک صنعت و معدن روز دوشنبه بیست و هفتم فروردین ماه در جمع مدیر و کارکنان این شعب حضور یافت.

وی در این مراسم ضمن تقدیر از اقدام شجاعانه نیروهای مسلح کشور در پاسخ به حمله رژیم اشغالگر قدس به سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه، اظهار داشت: سفارت هر کشوری بخشی از خاک آن کشور است و طبیعتا هر گونه تجاوز به خاک کشور باید با پاسخ درخور و بازدارنده همراه باشد‌ و امیدواریم که از این پس همواره ثبات و امنیت در میهن اسلامی ما برقرار باشد.

وی عنوان داشت: افتتاح ساختمان های جدید شعب فولاد و بورس کالای ایران در راستای مشتری محوری و ایجاد یک بستر مناسب و زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات مطلوب تر به مشتریان به انجام رسید که البته بدون تلاش جمعی اداره پشتیبانی، شرکت مشاور و پیمانکار این پروژه و مدیریت IT و دیگر بخش های مرتبط در بانک میسر نبود.

دکتر خورسندیان همچنین ضمن قدردانی از تلاش مدیر و کارکنان شعب فولاد و بورس کالای ایران این بانک تصریح کرد: تلاش ما در سطح هیات مدیره و هیات عامل و مدیریت های ستادی در جهت رفع موانع و مشکلات ‌شعب است و لازم است شعب نیز استراتژی های خود را در جهت تحقق اهداف بانک و متناسب با برنامه راهبردی بانک تنظیم و تدوین نموده و منسجم و هدفمند عمل کنند و در مقابل وظیفه ستاد نیز تعامل مناسب و پاسخگویی به موقع به آنان است.

وی افزود: بحث کمبود نیروی انسانی نقطه مشترک تمامی موارد و معضلات مطرح شده در شعب و بعضا ستاد بانک است که برای رفع این معضل باید مجوزهای استخدامی لازم اخذ شود اما به نظر می‌رسد با گردش ‌شغلی مناسب و افزایش انگیزه و به تبع آن کارایی کارکنان بتوان تا حدودی این مشکل را مرتفع ساخت.

در این مراسم علیرضا تاجیک مدیر شعبه فولاد و رقیه صادق نیا مدیر شعبه بورس کالای ایران نیز بصورت جداگانه گزارش هایی از عملکرد و اقدامات انجام شده در این شعب را مطرح نمودند.

شایان ذکر است محل جدید شعبه فولاد در تهران، میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، خیابان شهید برادران عبداله زاده نبش کوچه 5 پ 2 و شعبه بورس کالای ایران در تهران، خیابان حافظ شمالی بین خیابان طالقانی و رودسر، روبروی شرکت نفت پلاک453می‌باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات حفر چاه آب شرب در روستا‌های خواف
  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳ در چهارمحال و بختیاری
  • شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است
  • صنایع دستی خراسان جنوبی هنری است به گستردگی ایران
  • مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران منصوب شد
  • ارزش آفرینی رویکرد مهم در مشتری محوری بانک صنعت و معدن
  • مدیر مشهور فوتبال ایران در دهه 80 و سپاهان و فولاد
  • مدیر عامل صندوق اعتباری هنر خبر داد: اعضای صندوق اعتباری هنر از مرز ۱۰۳ هزار نفر گذشت
  • گاف 21 میلیاردی فولاد خوزستان؛ مهدی رحمتی در خانه بماند هم پول می‌گیرد!
  • تولید فولاد مازاد کشور ۱۰ میلیون تن است