Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@21:19:12 GMT

استقبال کره شمالی از مذاکره با همسایه جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۱۶۳۰۴

استقبال کره شمالی از مذاکره با همسایه جنوبی

روزنامه رسمی کره شمالی از ایده مذاکرات دو کره استقبال کرد. ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سی ان ان، یک روزنامه رسمی کره شمالی از ایده گفتگوی مستقیم رهبر این کشور با کره جنوبی استقبال کرد و گفت که سیاست کیم جونگ اون برای بهبود روابط ایده هوشمندانه‌ای برای اتحاد ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه رودونگ سینمون در مقاله‌ای نوشت که مذاکرات اخیر بلند پایه بارد دیگر اثبات کرد درصورتی که کره شمالی و کره جنوبی تلاش‌های خود را انجام دهند هیچ مشکلی غیرقابل حل نخواهد بود.

در مذاکرات روز سه شنبه کره شمالی موافقت کرد که هیئتی را در بازیهای المپیک زمستانی بعدی به کره شمالی فرستاده و مذاکرات با سئول برای کاهش تنش نظامی را آغاز کند.

مذاکرات انجام شده در روستای مرزی پانمونجوم در منطقه غیرنظامی دو کره اولین دیدار رو در روی دو کشور بعد از دو سال بود.

این روزنامه به اهمیت کاهش تنش نظامی بین دو کشور و ایجاد یک محیط صلح آمیز در شبه جزیره کره برای ایجاد فضای مثبت آشتی و اتحاد کمک می‌کند.

در مقاله این روزنامه آمده است: این اقدام سیاست مثبتی برای اتحاد است زیرا به شکل درستی بیانگر قدرت ملی جامع و عظیم جمهوری خلق کره ... وضعیت حاکم و تمایل فزاینده برای اتحاد است.

هدف رهبر کره شمالی از مذاکره با آمریکا چه بود؟رئیس جمهور چین به کره شمالی می‌رودکره جنوبی بر سر دوراهی چتر هسته‌ای آمریکا و کره شمالی

 

انتهای پیام/

R1036249/P/S8,87/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کره جنوبی اخبار "کره شمالی"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کره جنوبی اخبار کره شمالی کره جنوبی اخبار کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۱۶۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک منبع آگاه : مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست

 یک منبع آگاه ضمن رد ادعای مذاکرات مستقیم بین ایران و آمریکا گفت: تبادل پیام‌ها صرفا در چهارچوب تعریف شده در جریان است.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با ایرنا ضمن اشاره به برخی ادعاها درخصوص مذاکرات مستقیم نمایندگان ایران و آمریکا گفت: هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست و تبادل پیام‌ها صرفا در چهارچوب تعریف شده در جریان می‌باشد.

وی تاکید کرد: مذاکرات رفع تحریم با کشورهای عضو برجام توسط علی باقری کنی به عنوان مذاکره کننده ارشد هسته ای جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌شود.

اخیرا برخی رسانه‌ها با انتشار اخباری نادرست مدعی مذاکره مستقیم مقامات کشورمان با طرف آمریکایی و برخی تغییرات در سازوکارهای مذاکراتی شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • روبن آموریم با وست هم به توافق نرسید
  • ارتقای روابط راهبردی با همسایه سبز
  • هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست/باقری مذاکرات رفع تحریم را پیگیری می‌کند
  • خبرگزاری ایرنا: هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست/ باقری‌کنی، مذاکرات رفع تحریم را پیگیری می‌کند
  • مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست
  • یک منبع آگاه : مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست
  • هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست | باقری مذاکرات رفع تحریم را پیگیری می‌کند
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف
  • جزئیات جدید از مذاکرات ایران و آمریکا به روایت ظریف: ترامپ برای مذاکره از من دعوت کرد